FANDOM

Smithy the Lion – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to brązowy, antropomorficzny lew należący do grupy Diamond Cutters.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

IDW 22 Smithy i Slinger

Smithy i Slinger podczas ataku na bazę Eggmana

W trakcie wojny Imperium Eggmana z Resistance, Smithy był technikiem w drużynie Diamond Cutters, razem z Whisper, Slingerem, Claire i Mimiciem. Zaprojektował dla swojej drużyny maski pozwalające im na komunikację a także rozumienie mowy Wispów, oraz pracował nad Variable Wisponem. Wraz ze swoją drużyną brał udział w wielu misjach przeciwko Doktorowi Eggmanowi. W tym czasie Smithy posługiwał się także Wisponem wykorzystującym Różowego Wispa. Pewnego dnia Mimic zaproponował Diamond Cutters aby zaatakowali bazę Eggmana na wybrzeżu i kompletnie sparaliżowali w ten sposób jego siły. Nie mogąc się oprzeć, Smithy zgodził się. Wraz z Mimiciem, Claire i Slingerem dostali się do środka bazy, podczas gdy Whisper została na zewnątrz. Tam zostali zaatakowani przez Shadow Androidy, a Mimic opuścił ich. Smithy zdołał zniszczyć kilka Shadow Androidów, ale ostatecznie zginął. Whisper odnalazła potem jego Różowego Wispa i przygarnęła do swojego zespołu. Wyposażyła się także w Variable Wispon.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Smithy był inteligentny, mądry, a także dość spokojny i opanowany. Duży nacisk kładł na zgranie swojej drużyny i dlatego projektował gadżety, które ułatwiałyby im współpracę.

Wygląd Edytuj

Smithy jest wysokim, antropomorficznym lwem o brązowym futrze i ciemnobrązowej grzywie. Posiada piwne oczy, a także długi ogon. Nosi na sobie czarny płaszcz przykrywający jego ramiona, czarne rękawice, a także czarne buty. Czasami zakłada białą maskę z trzema czarnymi otworami i różową soczewką.

Moce i umiejętności Edytuj

Smithy był rzemieślnikiem w grupie Diamond Cutters i geniuszem. Zaprojektował dla całej swojej drużyny maski, które pozwalały im komunikować się ze sobą, dzielić się obrazem, a także rozumieć mowę Wispów. Smithy jest także twórcą Variable Wisponu, który w przyszłości miała otrzymać cała drużyna. Oprócz tego Smithy jest dość silny i potrafi posługiwać się Wisponami. Jego osobistą bronią jest minigun zasilany mocą Różowego Wispa.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj