FANDOM

Smiley Bomb (スマイリー・ボム Sumairī bomu?) – czwarty i finałowy boss w grze Sonic Labyrinth. Gracz walczy z nim w Labyrinth of the Castle.

Opis Edytuj

Smiley Bomb to latający robot przypominający Doktora Eggmana. Posiada ubiór stylizowany na królewskie szaty, oraz hełm z czerwonym piórem. Smiley Bomb może odłączyć swoją głowę od korpusu, jeśli otrzyma zbyt dużo uderzeń. Robot zrzuca bomby albo strzały.

Boss Edytuj

Walka ma miejsce pod koniec czwartej zony Labyrinth of the Castle. Walka toczy się na prostej, kwadratowej arenie. Na początku spadają na nią małe bomby w kształcie Eggmana. Gracz musi je omijać tak, aby nie spadły na niego. Po tym na arenę zlatuje Smiley Bomb. Robot leci za graczem i co jakiś czas zatrzymuje się, aby zrzucić na dół bombę. Po wykonaniu tego ataku obniża swój lot i przez chwilę styka się z ziemią. Można go wtedy uderzyć Spin Dashem. Po otrzymaniu 10 uderzeń korpus odpada i Smiley Bomb zostaje tylko jego głowa. Robot ponownie podąża za graczem, ale tym razem zrzuca na dół ostrza, które rozpadają się na dwoje. Po wykonaniu ataku ponownie obniża się na ziemię, ale tym razem trudniej jest go trafić. Smiley Bomb zostaje pokonany po otrzymaniu kolejnych 10 uderzeń. Po zniszczeniu bossa Sonic odzyskuje Szmaragd Chaosu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Final Boss

Galeria Edytuj