Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Slinger wasn't very open with his past or motivations, being a mystery even to Mimic. But when things got dicey, he was always by his friends' sides, wispons blazing.

Slinger the Ocelot – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to jasnoniebieski, antropomorficzny ocelot, który należał do grupy Diamond Cutters.

Historia[]

Przeszłość[]

Slinger i Diamond Cutters

W trakcie wojny Imperium Eggmana z Ruchem Oporu, Slinger był strzelcem w drużynie Diamond Cutters, razem z Whisper, Smithym, Claire i Mimiciem. Wraz ze swoją drużyną brał udział w wielu misjach przeciwko Doktorowi Eggmanowi. Smithy stworzył dla całej drużyny maski, które pozwalały im komunikować się z Wispami i między sobą. W tym czasie Slinger posługiwał się także Wisponami wykorzystującymi Cyjanowego Wispa.

Slinger na ostatniej odprawie Diamond Cutters

Pewnego dnia Mimic zaproponował Diamond Cutters aby zaatakowali bazę Eggmana na wybrzeżu i kompletnie sparaliżowali w ten sposób jego siły. Nie mogąc się oprzeć, Slinger zgodził się. Wraz ze Smithym, Claire i Mimiciem dostali się do środka bazy, podczas gdy Whisper została na zewnątrz. Tam zostali zaatakowani przez Shadow Androidy, a Mimic opuścił ich. Slinger zdołał zniszczyć kilka Shadow Androidów, ale ostatecznie zginął. Whisper odnalazła potem jego Cyjanowego Wispa i przygarnęła do swojego zespołu.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Slinger był dość wyluzowany i pewny siebie, drwiąc ze swoich mechanicznych przeciwników w środku walki. Lubił żonglować swoją bronią, jednakże niepokojąc tym swoją drużynę. Nie był także zbytnio otwarty w kwestii swojej przeszłości, pozostając tajemnicą nawet dla Mimica. Jednakże zawsze st awał do walki wraz ze swymi przyjaciółmi, którzy mogli na nim polegać.

Wygląd[]

Slinger to antropomorficzny ocelot o jasnoniebieskim futrze, z turkusowymi akcentami. Jego twarz i końcówka ogona są białe, a oczy złote. Slinger nosi czarną maskę na swoim prawym uchu, a czasami na lewe oko zakłada czarno-cyjanowe szkiełko. Nosi czarny szal, rękawice, pas, oraz buty.

Moce i umiejętności[]

Slinger i Smithy podczas ataku na bazę Eggmana

Slinger był wyszkolonym żołnierzem i doświadczonym strzelcem. W walce posługiwał się dwoma rewolwerami strzelający laserami Cyjanowego Wispa. W środku walki potrafił także nonszalancko kręcić nimi.

Slinger nosił na swoim oku monokl, który zapewniał mu komunikację z resztą zespołu, pozwalał rozumieć mowę Wispów, a także nagrywał wydarzenia z jego perspektywy i rejestrował we wspólnej sieci, dzięki czemu mógł oglądać perspektywę swoich przyjaciół.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • W momencie śmierci Slinger był najmłodszym członkiem Diamond Cutters.
  • Slinger jest podobny od postaci Revolver Ocelot z serii Metal Gear.
Advertisement