FANDOM

Cudzy1 I've got more sizzle than a rasher of bacon. I'm hungry, and it ain't meals on wheels I'm after - it's you. Cudzy2
Skweel, Dr. Robotnik's Mean Bean Machine'

Skweel – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to Badnik stworzony przez Doktora Robotnika. Jest także szóstym przeciwnikiem w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Opis Edytuj

Skweel to różowy robot, przypominający nieco świnię. Porusza się na dwóch niebieskich kółkach zamiast nóg i nie posiada rąk. W grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine jego kolory są nieco wyraźniejsze niż w serialu.

Historia Edytuj

Super Special Sonic Search Smash Squad Ep 060

Skweel, Dynamight i Frankly

W odcinku Super Special Sonic Search & Smash Squad Skweel pojawił się w retrospekcji Sonica, gdzie razem z innymi Badnikami zjawił się na konwencie łowców nagród, który zorganizował Doktor Ivo Robotnik. Gdy Sonic został wykryty na sali, Skweel ruszył w pościg za jeżem, idąc z Franklym i Dynamightem. Roboty dały się oszukać Sonicowi, przebranemu za dyrektora cyrku, wchodząc do podstawionego namiotu cyrkowego, który w rzeczywistości kamuflował urwisko. Skweel wraz z robotami spadł z impetem na ziemię.

W innych mediach Edytuj

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Edytuj

Skweel Sprite

Skweel pojawia się jako szósty przeciwnik w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine. Jego styl gry jest odpowiednikiem Panotty z Puyo Puyo.

Galeria Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Sprites Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Skweela jest połączeniem angielskiego "squeal", będącego onomatopeją odgłosu wydawanego przez świnie, a także słowa "wheel" oznaczającego koło.