FANDOM

Cudzy1 That's funny, yes! That's funny. Cracks me up! As I always say, if it cracks me up, it oughta be in Crack-Ups! Cudzy2
Sketch Lampoonn, Sonic Breakout

Sketch Lampoon – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to antropomorficzny pelikan, autor i wydawca komiksu "Crack Ups".

Historia Edytuj

Sonic Breakout 276

Sketch Lampon uwalniany z więzienia przez Sonica

W odcinku Sonic Breakout Sketch Lampoon opublikował najnowszy numer "Crack Ups", w którym wyśmiał Doktora Robotnika porównując go do Humpty'ego Dumpty'ego. Wkrótce potem Scratch i Grounder wkroczyli do jego biura i aresztowali go, zabierając do więzienia Doktora Robotnika. Będąc zamknięty w swojej celi, Lampoon pracował nad kolejnym numerem "Crack Ups", gdy odwiedził go sam Sonic, który również został pojmany. Jeż pochwalił Lampoona za parodię Robotnika, ale skrytykował nieco plakat Sonica, który był dołączony do komiksu, twierdząc że powinien być wyższy. Krótko po tym jak Sonic został zabrany, Robotnik wkroczył do celi Lampoona i kazał mu poświęcić kolejny numer "Crack Ups" samemu sobie. Sketch Lampoon próbował rysować to, co opowiadał mu Robotnik, ale ani trochę mu się to nie podobało. Niedługo potem Sonic uwolnił się ze swojej celi i przepiłował kraty zamykające Lampoona. Następnie zabrał ze sobą pelikana i Tailsa z walącego się więzienia. Sketch Lampoon oglądał potem z Soniciem i Tailsem, jak Doktor Robotnik leżał na gruzach swojego więzienia i nie mógł się podnieść, tak samo jak w komiksie, który go parodiował.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Sketch Lampoon jest dosyć głupawy i głośny, często śmieje się lub chichocze. Uwielbia rysować komiksy, które rozśmieszają również jego samego, ale nie znosi gdy ktoś narzuca mu własną wizję, szczególnie jeśli jest ona wyidealizowana.

Wygląd Edytuj

Sketch Lampon jest wysokim, antropomorficznym pelikanem o żółtych piórach, dziobie i nogach. Posiada także czarne oczy i nosi różowy krawat.

Moce i umiejętności Edytuj

Sketch Lampoon jest utalentowanym rysownikiem.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

GaleriaEdytuj

[?
]
Galeria