FANDOM

Cudzy1 I am Sinbad of the Seven Seas, Adventurer of Adventurers! Who the heck are you? Cudzy2
Sindbad, Sonic and the Secret Rings

Sindbad Żeglarz (シンドバット Shindobatto?) – odpowiednik Knucklesa pochodzący ze świata Arabskich Nocy. Pojawia się w grze Sonic and the Secret Rings. Jest legendarnym poszukiwaczem przygód, który pomagał Sonicowi podczas jego przygody w świecie Arabskich Nocy.

Historia Edytuj

Sindbad cage

Sindbad w klatce

Sindbad miał w swoim posiadaniu jeden z siedmiu Pierścieni Świata - niebieski pierścień wody. Wykorzystywał go do poskramiania sztormów. W pewnym momencie stoczył walkę z piratami, w wyniku której stracił pierścień. Później został porwany przez wielkiego ptaka - Rukha i uwięziony w Levitated Ruin, najpewniej z rozkazu Erazor Djinna. Z pomocą przybyli mu Sonic i Shahra. Sindbad powiedział że pomoże im rozwiązać problem Ifrit Golema, jeśli ci go uwolnią. Kiedy został wyciągnięty z klatki Sindbad powiedział że skoro Ifrit jest dżinem korzystającym z ognia to wystarczyłoby go osłabić wylewając na niego wodę. Sonic jednak wyszydził ten pomysł, przez co Sindbad zaczął się z nim kłócić. Ali Baba przerwał ich sprzeczkę i powiedział im że największym problemem będzie zebranie wystarczającej ilości wody. Sindbad powiedział że właśnie do tego zmierzał. Poinformował bohaterów o tym, że miał przy sobie pierścień wody, który zabrali mu piraci. Ostatecznie Sonic i Shahra odzyskali wodny pierścień od piratów i pokonali Ifrit Golema. Po pokonaniu Erazor Djinna Sindbad wyruszył z Soniciem i Ali Babą na kolejne przygody.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Podobnie jak Knuckles Sindbad jest nieugięty, agresywny i porywczy, oraz częściowo aspołeczny. Jednakże w przeciwieństwie do niego wyszukuje bardziej inteligentnych sposobów na pokonanie przeciwnika. Jest nieco mądrzejszy od Knucklesa, chociaż Sonic niekoniecznie się z tym zgadza.

Wygląd Edytuj

Sindbad jest czerwoną kolczatką. Z jego głowy odchodzą mu opadające w dół włosy. Kolczatka posiada fioletowe oczy. Na brzuchu znajduje się biała, zakrzywiona do góry kreska. Sindbad posiada także zakrzywiony w dół ogon.

Na dłoniach, Sindbad nosi białe rękawice z dwoma kolcami. Różnią się od rękawic u innych postaci tym, że obejmują wszystkie palce kolczatki, z wyjątkiem kciuka. Na nogach nosi czerwono-żółte buty z zielonymi nogawkami. Na wierzchu umieszczone są również złote metalowe płytki. Na głowie nosi białą chustę, a na ciele białą koszulę z fioletowym pasem.

Moce i umiejętności Edytuj

Prawdopodobnie Sindbad dysponuje podobnymi umiejętnościami co Knuckles, tj. super siła, szybowanie, wspinanie się i kopanie. Potrafi także korzystać z mocy jednego z siedmiu Pierścieni Świata - niebieskiego pierścienia wody. Używał go do poskramiania sztormów na morzu.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Sindbad Żeglarz wzorowany jest na postaci o tym samym imieniu, pojawiającej się w 133 opowieści w szóstym tomie Baśni z tysiąca i jednej nocy.