FANDOM

Zobacz też: Mecha Sonic.

Silver Sonic (メカソニック Meka Sonikku?, dosł. "Mecha Sonic")Główny robot, mechaniczna kopia Sonica i szósty boss w grze Sonic the Hedgehog 2 na Sega Master System i Sega Game Gear.

Opis Edytuj

Silver Sonic to srebrny robot, z żółtymi ustami i brzuchem, niebieskimi butami i silnikiem odrzutowym, oraz wizjerem na oczach. Jest tej samej wielkości co Sonic. Silver Sonic może zwijać się w kulkę, unosić się dzięki silnikowi odrzutowemu, oraz atakować za pomocą swoich wysuwanych ramion.

Boss Edytuj

Silver Sonic jest bossem Scrambled Egg Zone. Posiada przy sobie Szmaragd Chaosu, który gracz otrzymuje po pokonaniu robota. Jeśli pozostałe pięć szmaragdów zostało zebranych na poprzednich poziomach, to gracz będzie mógł przejść do Crystal Egg Zone. Jeśli jednak szmaragdy nie zostały zebrane, to po zniszczeniu Silver Sonica gracz otrzyma złe zakończenie.

Walka ma miejsce w ciasnym pomieszczeniu. Silver Sonic może zwijać się w kulkę. Toczy się wtedy po podłodze i odbija od ścian. Jeśli gracz również jest zwinięty w kulkę, to Silver Sonic będzie się od niego odbijał. Boss może być zaatakowany tylko wtedy, kiedy jest w swojej normalnej formie. Boss wraca do normalnej formy po wykonaniu Spin Attacku, albo podczas wykonywania jednego z dwóch innych ataków. Silver Sonic może szarżować w stronę gracza, wykorzystując silniki odrzutowe na butach. Boss wykonuje szarżę tylko wtedy, kiedy Sonic znajduje się na ziemi. Ataku tego można uniknąć zwyczajnie przeskakując nad robotem, lub lądując na jego głowie. Trzeci atak to wysuwane ramię. Silver Sonic wystawia do przodu swój mechaniczny szpon, który może zranić gracza. Stoi jednak wtedy w miejscu i można mu łatwo skoczyć na głowę. Boss zostaje pokonany po otrzymaniu 8 uderzeń.

W innych grach Edytuj

Sonic Mania Edytuj

Silver Sonic Mania

Silver Sonic pojawia się w grze Sonic Mania w trakcie walki z bossem Stardust Speedway Zone - Metal Soniciem. Kopie Silver Sonica pojawiają się w sekcji, w której Metal Sonic podłącza się do wielkiej maszyny. Podobnie jak w Sonic the Hedgehog 2, Silver Sonic może zwijać się w kulkę, szarżować na gracza, oraz atakować go swoim wysuwanym ramieniem. Gracz musi odbić zwiniętego w kulkę Silver Sonica, aby ten trafił w Metal Sonica i zadał mu uderzenie.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss (Master System)
Boss (Game Gear)

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj