FANDOM

Silnik energii ostatecznej – przedmiot pojawiający się w grze Team Sonic Racing. Jest to najszybszy i najpotężniejszy silnik we wszechświecie, którego autorem jest Dodon Pa. Źródłem jego zasilania jest energia współpracy drużynowej.

Opis Edytuj

Nieznany jest wygląd silnika energii ostatecznej, ale prawdopodobnie jest na tyle mały aby zmieścił się w machinie śmierci. Silnik ten zasilany jest przez współpracę drużynową, co czyni go czystym źródłem energii. Jest najszybszym i najpotężniejszym silnikiem we wszechświecie.

Historia Edytuj

Team Sonic Racing Edytuj

W grze Team Sonic Racing silnik energii ostatecznej był ściśle tajnym projektem firmy Donpa Motors, który nadzorował Dodon Pa. Miał zapewnić w całym wszechświecie pokój i dobrobyt, rewolucjonizując transport, tworząc nowe gałęzie przemysłu i redukując zanieczyszczenie środowiska. Aby go ukończyć Dodon Pa postanowił skorzystać z pomocy najlepszych i dlatego zaprosił Sonica i jego przyjaciół na drużynowe wyścigi, które miały na celu wytworzenie wystarczającej energii współpracy, by silnik mógł powstać. Po każdym wyścigu Dodon Pa przesyłał do swojej firmy informacje o współpracy drużynowej. Nie ujawniał jednak dlaczego zorganizował wyścigi i czemu podnosił ich poziom trudności. Kiedy Doktor Eggman dowiedział się o silniku, wynajął Zavoka aby go ukradł. Zavok jednak nie zdołał znaleźć silnika, ponieważ ten był przechowywany w nieznanej lokacji. Później jednak Dodon Pa wspomniał Rouge, Tailsowi i Omochao o swoim silniku, kiedy jego motywy wyszły na jaw. Niecierpliwy Doktor Eggman niedługo potem porwał Dodona Pa i zabrał jego silnik energii ostatecznej. Musiał go jednak oddać z powrotem, ponieważ silnik był niedokończony i nie mógł być, ponieważ zawodnicy przestali się ścigać. Dodonowi Pa wciąż brakowało informacji, dlatego Eggman kontynuował wyścigi, grając na czas i rzucając Sonicowi coraz nowsze wyzwania. Ostatecznie Dodon Pa ukończył silnik energii ostatecznej, ale urządzenie zostało skradzione przez Doktora Eggmana i umieszczone w jego machinie śmierci, która miała zniszczyć Sonica. Machina została jednak pokonana w wyścigu, a potem zniszczyła generator mocy Final Fortress. Silnik został zniszczony razem z machiną śmierci i latającą fortecą Doktora Eggmana.