Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Siedziba Ruchu Oporu – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to tajna kwatera Ruchu Oporu.

Opis[]

Nieznany jest wygląd zewnętrzny, ani droga do tego miejsca. Znane jest tylko jedno pomieszczenie, do którego prowadzą pojedyncze, pancerne drzwi. Pomieszczenie posiada ceglane, dość zaniedbane ściany. Rozmieszczone są tu różne drewniane skrzynie, a także ciągnące się po pomieszczeniu kable. Kable łączą ze sobą liczne komputery, postawione na biurkach, skrzyniach, lub na podłodze. Najważniejszym komputer posiada największy ekran, przymocowany do ściany. Oprócz tego pojawiają się tu krzesła na kółkach, oraz różne dokumenty, książki, oraz akta.

Historia[]

Przeszłość[]

W czasie wojny z Imperium Eggmana, miejsce to było główną kwaterą Ruchu Oporu. Po wojnie miejsce to nadal funkcjonowało dla tych członków Ruchu Oporu, którzy jeszcze w nim pozostali.

Los Doktora Eggmana[]

W Sonic the Hedgehog #7 Sonic i Tails spotkali się w siedzibie Ruchu Oporu z Knucklesem i Amy, aby opowiedzieć im o ich spotkaniu z Neo Metal Soniciem. Omówili tutaj również możliwe sposoby na powstrzymania złego robota, oraz odkrycia jego planu. W Sonic the Hedgehog #8 Knuckles odczuł w siedzibie Ruchu Oporu wołanie Głównego Szmaragdu. Po chwili siedziba Ruchu Oporu otrzymała pilne połączenie od Sonica i Silvera, którzy odkryli plan Neo Metal Sonica.

Bitwa o Anielską Wyspę[]

W Sonic the Hedgehog #9 Sonic i jego przyjaciele zebrali się w siedzibie Ruchu Oporu, aby omówić plan odbicia Anielskiej Wyspy z rąk Neo Metal Sonica. Po ustaleniu planu bohaterowie polecieli powietrznym statkiem na wyspę.

Advertisement