Shiver Saw – mini-boss poziomu Press Garden Zone w grze Sonic Mania.

Opis Edytuj

Shiver Saw to robot. Składa się z silnika oraz innych części, które razem przypominają twarz. Do robota przyczepione są dwie piły tarczowe, które mogą być przez niego wysuwane oraz odpowiednio ustawiane.

Boss Edytuj

Walka toczy się na arenie pełnej skrzyń. Shiver Saw rozpoczyna z lewej strony i powoli leci w kierunku gracza. Co jakiś czas, wysuwa bliższe graczowi ramię z piłą na krótką odległość. Po paru sekundach je chowa i powtarza czynność.

W trakcie wysuwania pił, robot może nimi uderzać w skrzynie. Na arenie są dwa rodzaje skrzyń: jasnoniebieskie (drewniane) oraz zielono-brązowe (metalowe), z przewagą drewnianych. Gracz może po nich skakać, aby znaleźć się wyżej lub się schować. Bossa nie można uderzyć, gdy ten posiada swoje piły. Ich pozycja dostosowuje się do pozycji gracza, aby uniemożliwić dostęp do robota. Należy pozbawić go jednej z pił. Aby to zrobić, gracz musi tak pokierować robotem, aby wysunął swoją piłę wprost na metalową skrzynię. O ile drewniane nie sprawiają robotowi żadnego problemu, o tyle metalowe niszczą jego piły. Fragment robota pozostaje bez ochrony i gracz może go uderzać dopóki nie utworzy nowej piły, która ponownie będzie go chronić.

Do pokonania Shiver Sawa wymaganych jest 6 uderzeń. Po tym, robot zacznie wybuchać i potężna eksplozja zniszczy skrzynie oraz część budynku, odsłaniając arenę na działanie warunków pogodowych aktu drugiego.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Danger on the Dance Floor