FANDOM

Cudzy1 A futuristic city course of Tokyo-To. The hottest and ever growing district is conveniently connected to elevated highways that are still under construction. Normal traffic is present, which requires quick steering to avoid. On this course, racers will learn whether they prefer traveling on the road, soaring above it or both. Cudzy2
Opis trasy

Shibuya Downtown – pierwsza trasa Pucharu Graffiti w grze Sonic & Sega All-Stars Racing, a jednocześnie druga trasa Klasycznego Pucharu w grze Sonic & All-Stars Racing Transformed. Położona jest w Tokyo-To znanym z serii Jet Set Radio.

Opis Edytuj

Sonic & Sega All-Stars Racing Edytuj

Shibuya Downtown mapa

Mapa trasy

Shibuya Downtown znajduje się w dzielnicy nowoczesnego Tokio. Wyścig rozpoczyna się na krętej, biegnącej w górę drodze. Należy tu uważać na poruszające się po trasie samochody i inne pojazdy, a także znaki i ogłoszenia rozstawione na drodze. Po wjechaniu na górę gracz ma do wyboru jechać przez tunel, albo wybrać jedną z dwóch tras po bokach. Boczne trasy prowadzą na wyżej położony chodnik. Znajduje się na nim zakręt w lewo. Na końcu położona jest rampa, z której wyrasta billboard. Po wjechaniu billboard zostaje zniszczony, a gracz wyskakuje z rampy. W trakcie spadaniu w dół można wykonać wiele akrobacji w powietrzu. Następna trasa biegnie cały czas prosto i posiada kilka alternatywnych pasów. Na końcu trasy znajduje się zakręt. Znikają tu wszelkie przeszkody: samochody wjeżdżają w boczną uliczkę, niedostępną dla gracza. Przed zawodnikami pojawia się długi zakręt w lewo, który prowadzi do drogi z licznymi wyrwami i panelami przyspieszającymi. Po przebyciu niebezpiecznej trasy z przepaściami pojawia się ostatni segment trasy, w postaci długiego zakrętu w prawo. Prowadzi do mety. Należy jednak uważać na wyjeżdżające z lewej strony pojazdy, które mogą spowolnić gracza w przypadku kolizji.

W wersji na Nintendo DS Shibyua Downtown to zupełnie inna trasa. Składa się jedynie z niezbyt skomplikowanego okrążenia. Zawiera cztery zakręty, które prowadza przez różne ulice. Jedna z nich ozdobiona jest lampionami i wieszakami z fioletowymi papierkami.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Shibuya Downtown menu

Shibuya Downtown w menu głównym

Shibuya Downtown powraca praktycznie bez żadnych zmian, jako druga trasa Pucharu Klasycznego. Jak na wszystkich trasach Pucharu Klasycznego, w Shibuya Downtown nie ma sekcji, w których gracz mógłby transformować swój pojazd w samolot, lub łódkę. Shibuya Downtown posiada także swoją wersję w lustrzanym odbiciu. Różni się tym, że prawa i lewa strona są ze sobą zamienione.

Muzyka Edytuj

Muzyka z tras wyścigowych zlokalizowanych w Tokyo-to zmienia się. Domyślnie jest to utwór The Concept of Love , ale gracz może dokupić w sklepie kolejne utwory. Będą one się zmieniały automatycznie, lub po wyborze gracza. W grze Sonic & All-Stars Racing Transformed odgrywany jest tu utwór Let Mom Sleep (No Sleep Remix).

Konsole/PC Edytuj

Nazwa Muzyka
The Concept of Love
Funky Dealer
Sneakman (Toronto Mix)
Let Mom Sleep (No Sleep Remix)
Fly Like a Butterfly

Nintendo DS Edytuj

Nazwa Muzyka
The Concept of Love
Funky Dealer
Fly Like a Butterfly

Galeria Edytuj

Sonic & Sega All-Stars Racing Edytuj

Konsole/PC Edytuj

[?
]
Galeria

Nintendo DS Edytuj

[?
]
Galeria

[?
]
Galeria

Zobacz też Edytuj