FANDOM

Shadow AndroidBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Są to masowo produkowane mechaniczne kopie Shadowa.

Opis Edytuj

Shadow Android wygląda niemal identycznie jak Shadow, ale posiada inną kolorystykę. Jego pancerz jest głównie szary z pomarańczowymi paskami na kolcach z tyłu głowy, oraz na nadgarstkach i butach. Robot posiada także białe rękawice i usta, oraz element przypominający futro na klatce piersiowej. Jego oczy są całkowicie czarne i posiadają czerwone źrenice.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W trakcie wojny Imperium Eggmana z Resistance Shadow Androidy pozostawały uśpione w kapsułach w jednej z baz Doktora Eggmana. Pewnego dnia Mimic zwabił swoją drużynę Diamond Cutters do bazy i zostawił ich, uruchamiając Shadow Androidy. Smithy, Slinger i Claire przez jakiś czas stawiali opór Androidom i zniszczyli ich kilka, ale ostatecznie zostali przez nie przytłoczeni i zniszczeni.

Ciekawostki Edytuj

  • Shadow Androidy pojawiające się w Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #3 są wzorowane na pomarańczowej wersji Shadow Androida z trybu wieloosobowego w grze Shadow the Hedgehog. W trybie dla jednego gracza Shadow Androidy pojawiają się jako przeciwnicy i wyglądają niemal identycznie jak Shadow. Wcześniej pojawiły się w Sonic Heroes, gdzie były uśpione w kapsułach, podobnie jak w komiksie.