Sewer Scrapes – pierwsza trasa Pucharu Horroru w grze Sonic & Sega All-Stars Racing. Położona jest w Curien Mansion znanym z serii The House of the Dead.

Opis Edytuj

Sewer Scrapes mapa

Mapa trasy

Sewer Scrapes to trasa rozgrywająca się w kanałach pod Curien Mansion. Wyścig zaczyna się w korytarzu z kilkoma zakrętami. Prowadzą one do długiego zjazdu w dół, podczas którego gracz będzie musiał naprzemiennie zakręcać w prawo i w lewo. Środkiem drogi biegnie zbiornik z zieloną substancją, po której pojazdy zjeżdżają szybciej. Po tym kanale spływają również skrzynie i Item Boxy z przedmiotami. Na końcu tego fragmentu trasy woda wpada do okrągłego zbiornika. Zawodnicy muszą okrążyć ten zbiornik, wybierając jedną z dwóch dróg. Drogi te zbiegają się potem w jedną, biegnącą w górę. Ze zbiornika wyłania się licząca cztery głowy hydra. Co jakiś czas potwór uderza głowami w trasę, dlatego należy uważać podczas okrążania zbiornika. Następnie droga biegnie w górę. Pośrodku ponownie płynie rzeka z zielonej substancji, która tym razem skierowana jest w kierunku przeciwnym do poruszania się graczy. Tym razem należy wybrać brukowaną drogę obok kanału, żeby wjechać pod górę szybciej. Po wjechaniu na górę należy natychmiast skręcić w lewo, aby nie wpaść na zombie, które wrzucają do kanału skrzynie. Zakręt jest w miarę długi i prowadzi do biegnących w górę schodów, stanowiących wjazd na cmentarz. Droga jest tu szeroka i poruszają się po niej zombie. Zawodnicy muszą manewrować na tej trasie. Na końcu spadają do otwartego kanału, który płynie do mety. Poruszają się po nim Item Boxy i skrzynie. Należy zakręcić wraz z kanałem w prawo, aby dojechać do mety. W wersji na Nintendo DS trasa posiada taki sam układ, ale nie pojawia się tu kilka elementów. Po kanałach nie pływają skrzynie i Item Boxy, a także nie pojawia się hydra.

Muzyka Edytuj

Muzyka z tras wyścigowych zlokalizowanych w Curien Mansion zmienia się. Domyślnie jest to utwór Theme of Magician, ale gracz może dokupić w sklepie kolejne utwory. Będą one się zmieniały automatycznie, lub po wyborze gracza.

Konsole/PC Edytuj

Nazwa Muzyka
Theme of the Magician
Hope With Doubt
Restoration of Terror
Aura of Dread
Into the Dark

Nintendo DS Edytuj

Nazwa Muzyka
Theme of the Magician
Hope With Doubt
Restoration of Terror

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Konsole/PC Edytuj

[?
]
Galeria

Nintendo DS Edytuj

[?
]
Galeria

Zobacz też Edytuj