FANDOM

Żmijowiec (w japońskiej wersji E-38 Neo) – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Powstał z połączenia się kilkudziesięciu robotów E-39 Quizon.

Opis Edytuj

Żmijowiec powstaje w momencie, gdy połączą się ze sobą roboty E-39 Quizon. Żmijowiec posiada kilka segmentów ciała, które są korpusami Quizonów. Ostatni segment od dołu posiada ogon, natomiast segment położony na samym szczycie otrzymuje głowę, a także posiada dwie pary ramion: pierwsza para to metalowe szczypce, a druga świder posiada zamiast jednej dłoni i młotek zamiast drugiej.

Historia Edytuj

Saga nowego świata Edytuj

Po tym jak E-38 Octoron został zniszczony w walce z Soniciem i Amy, Eggman kazał swoim robotom połączyć się w Żmijowca. W trakcie transformacji, robot przygniótł amulet, który Amy zrobiła dla Sonica. Jeżyca wpadła w szał i uderzyła, za pomocą Piko Piko Hammera, Żmijowca w ogon. Następnie zaczeła uderzać w kolejne segmenty robota, które zaczęły wypadać. Kiedy Amy pozbawiła go wszystkich, zmiażdżyła jego głowę, która następnie wystrzeliła do góry, wybijając Amy w powietrze. Amy dosięgnęła latającego w powietrzu Eggmana i strąciła go do morza.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria