FANDOM

Selection Machine – przedmiot pojawiający się w serialu Sonic X. Jest to maszyna, którą Doktor Eggman wykorzystywał do wybierania swoich robotów, kiedy nie mógł się zdecydować. Karty to maszyny zwykle podaje Eggmanowi Decoe.

Opis Edytuj

Selection Machine to maszyna losująca z trzema kołami. Na początku należy umieścić karty z robotami w odpowiednim miejscu. Po pociągnięciu za dźwignię maszyna zaczyna losowanie. Trzy koła obracają się. Wszystkie zatrzymują się następnie na wizerunku losowego robota. Maszyna wskazuje w ten sposób najlepszą możliwą opcję. Maszyna występuje w kilku wersjach. Pierwsza, stacjonarna, mieściła się w pierwszej bazie Eggmana i była wbudowana w komputer bazy. Druga maszyna mieściła się na Egg Forcie i wynik wyświetlała, pokazując trzy karty. Doktor Eggman posiadał także przenośną maszynę, przypominającą automat do gier.

Historia Edytuj

Saga nowego świata Edytuj

W odcinku Ambicja Doktora Eggmana Doktor Eggman wylosował za pomocą maszyny E-23 Missile Wrist. W odcinku Szmaragd Chaosu maszyna wylosowała mu robota E-11 Beacon. W odcinku Techniczny nauczyciel Doktor Eggman wylosował robota E-51 Intelligente. W odcinku Awaryjne odpalenie Tornada X maszyna wylosowała E-90 Super Sweepera. W odcinku Wojna z Eggmanem, część 1 Eggman wylosował za pomocą maszyny robota E-35 Funfun.

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

W odcinku Przygody Knucklesa i Hawka Doktor Eggman posiadał mniejszą wersję maszyny losującej na pokładzie Egg Fortu. Za jej pomocą wylosował robota E-91 Lady Ninja. W odcinku Zaginiony mały Chao nieświadomy Decoe niósł w swoim plecaku przenośną maszynę do losowania, którą później kazał mu odpakować Eggman. Doktor wylosował za pomocą maszyny robota E-66 Da-Dai-Oh.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

Sonic x robokarty

Karty z robotami Eggmana

  • Na kartach do maszyny losującej Eggmana występują roboty, które nigdy nie pojawiły się w serialu.
  • W odcinku Nikczemny podstęp Decoe podaje karty, ale Eggman odrzuca je, mówiąc że tym razem dobrze wie, jakiego robota wybrać.
  • W pilocie Sonic X maszyna losuje trzy różne roboty.