FANDOM

SegaSonic the Hedgehog "Improved" Full Playthrough (60 FPS)

Oto transkrypt do gry SegaSonic the Hedgehog.

Porwanie + nieudana próba ucieczki Edytuj

[Sonic, Mighty i Ray próbują uciec z wyspy przed przypominającą głowę Eggmana z ostrymi zębami pułapką, lecz niestety im się to nie udaje; zostają schwytani żywcem i zabrani do więzienia w Eggman’s Tower.]

Dr. Eggman: Jesteś skończony, Sonic!

[Sonic, Mighty i Ray wydostają się z więzienia. Stojąc przy wyjściu, nie podejrzewają, że Eggman ich obserwuje poprzez kamery na komputerze, umieszczone wokół całej wyspy.]

Dr. Eggman: Nie jesteś jeszcze bezpieczny. Czy możesz uciec z Wyspy Eggmana?

[Woda wystrzela Sonica, Mighty’ego i Ray’a w powietrze.]

Ucieczka z wulkanu Edytuj

[Sonic, Mighty i Ray zaczynają spadać w stronę wyspy. Niestety, ich miejscem lądowania jest… wulkan w Volcanic Vault!]

Dr. Eggman: Jeszcze z wami nie skończyłem!!!

[Platforma, na którym stali Sonic, Mighty i Ray zaczyna wybuchać z wielkim hukiem, zaś nasi bohaterowie skaczą w odległe, by podczas dalszej rozgrywki przejść poziom.]

Lodowy bieg Edytuj

[Sonic, Ray i Mighty dobiegli do Icy Isle, lecz zaczynają zjeżdżać na lodzie w stronę lodowatej wody, w której nurkują i się z niej wyławiają.]

Dr. Eggman: Spróbujcie tego!

[Eggman uruchamia dźwignię, poprzez działanie której na naszą trójkę zaczynają spadać wielkie sople lodu. Dalsze przejście poziomu.]

Spacer przez pustynię Edytuj

[Sonic, Ray i Mighty docierają na pustynię w Desert Dodge (i spacerują tam), gdzie czeka na nich kolejna niemiła niespodzianka.]

Dr. Eggman: Zamierzam was wszystkich wystrzelić!

[Podstępny naukowiec uruchamia piaskową wichurę, która goni trójkę uciekinierów oraz wysuwające i znikające piaski, by utrudnić im ucieczkę. Dalsze przejście poziomu.]

Wieża pełne pułapek Edytuj

[Sonic, Ray i Mighty docierają po przeżyciach na pustyni do Trap Tower, ale i tam dopada ich Eggman.]

Dr. Eggman: Macie jeszcze więcej do przejścia!

[Po uruchomieniu przez Eggmana przycisku, wysuwa się walec o ostrych krawędziach, by zgnieść uciekinierów na płaskie naleśniki, więc nasi bohaterowie muszą uciekać z wieży, unikając podczas przejścia poziomu różnych pułapek.]

Po twardym gruncie Edytuj

[Sonic, Mighty i Ray wydostają się na powierzchnię w Landslide Limbo, ale muszą uciekać przed zapadającą się ziemią oraz toczącymi się kulami i innymi przeszkodami podczas przechodzenia poziomu.]

Płyńmy żabką! Edytuj

[Sonicowi, Ray’owi i Mighty’emu udaje się dobiec do Wild Water Ways, gdzie uciekają przed most wiszący, lecz ten się niszczy, przez co bohaterowie wpadają do wody, a po wydostaniu się z niej trzeba dalej przejść poziom, unikając przeszkód i skacząc na platformy (zamiast do wody).]

Pędem do wieży Eggmana! Edytuj

[Sonicowi, Mighty’emu i Ray’owi udaje się prawie dobiec do wieży. Nagle zaskakuje ich pożar, więc naszej trójce pozostaje tylko uciekać (Podczas przejścia poziomu do celu omijamy przeszkody i dobiegamy jak najszybciej do wyjścia).]

[Naszym bohaterom udaje się dobiec do wieży, czym zaskakują Eggmana.]

Dr. Eggman: Do licha! To już koniec. Kompletnie rozwalę jednocześnie was i wieżę!

[Po wysunięciu się przycisku autodestrukcji, Eggman uruchamia go, a gdy zaczyna się odliczanie, naukowiec ucieka; to samo robią Sonic, Mighty i Ray (mają tylko 20 sekund na ucieczkę).]

Smak wolności Edytuj

[Sonic, Mighty i Ray dzięki ucieczce wydostają się na wolność. Za nimi w tle wieża Eggmana wybucha potężnie.]

[Napisy końcowe]

Przegrana Eggmana Edytuj

[W ostatnim filmiku Eggman leci na swoim Egg Mobile, odlatując ze swojej wyspy i lecąc nad morzem.]

Dr. Eggman: Dlaczego to zawsze kończy się tak samo?

[Nagle w Egg Mobile kończy się paliwo. Eggman przez chwilę patrzy na kamerę, a potem z głośnym krzykiem spada prosto do morza z głośnym pluskiem.]