FANDOM

Elementy z wersji Beta, które zostały usunięte lub zmienione w finalnej wersji gry SegaSonic the Hedgehog.

Prototyp "A" Edytuj

SegaSonic-RevA

Ekran tytułowy prototypu

Przed finałową wersją, istniała wcześniejsza znana jako "Wersja A" (finałowa ma literę C). Zawiera ona kilka różnic w porównaniu z wersją dostępną dla graczy:
  • Ekran tytułowy nie posiada tła, a Sonic jest jedyną na nim postacią.
  • Gracz nie może wybrać postaci - każdy z graczy ma przypisaną postać: pierwszy gracz jest Sonicem, drugi Rayem a trzeci Mightym.
  • Gra zawiera tylko 5 poziomów. Mają one inne nazwy i są w innej kolejności:
  • Po przejściu Desert Zone, gracz przechodzi do ekranu "To Be Continued".
  • Brak bonusu po przejściu poziomu.

Nieużywana grafika Edytuj

Grywalne postacie Edytuj

SegaSonic-SonicMięśniak SegaSonic-RayMięśnie SegaSonic-MightyMięśniak
W grze znajduje się kilka niewykorzystanych lub zastąpionych spritów postaci. Wśród nich znajdują się sprity Sonica, Raya i Mighty'ego prężących mięśnie. Prawdopodobnie miały być wykorzystane podczas dodatkowej szansy. Inne sprity posiadają nieznaczne różnice z tymi finałowymi.

Doktor Eggman Edytuj

SegaSonic-EggmanTeleport SegaSonic-EggmanNiszczy SegaSonic-EggmanBomba
W plikach gry znajduje się kilka nieużywanych spritów Doktora Eggmana. Pierwszy z nich przedstawia Eggmana pojawiającego się jakby się teleportował lub był wyświetlanym hologramem. Drugi przedstawia Doktora ciskającego w podłoże jakimś urządzeniem sterowniczym. Ostatni to Eggman w Egg Mobilu z bombą w ręku. Prawdopodobnie, Eggman miał atakować gracza w sposób bardziej bezpośredni i/lub przed nim uciekać.

Doktor Robotnik Edytuj

W plikach gry znajdują się sprity Doktora Robotnika w stylu, w jakim przedstawiany był w zachodnich mediach. Znajdują się odpowiedniki wszystkich spritów, jakie są używane w grze, w tym nawet przerobiony wskaźnik poziomu (na ekranie przed poziomem) czy dymki dialogowe. Prawdopodobnie miały być używane w anglojęzycznych lokalach, lecz wszystkie wersje używały tych samych spritów Eggmana oraz japońskich dialogów.

Wrzuć więcej monet Edytuj

SegaSonic-WrzucMonety
SegaSonic-WrzućMonety2
Nieużywane sprity, przedstawiające Sonica i Mighty'ego z tekstem "Wrzuć więcej monet". Prawdopodobnie miały być używane, gdy automat ustawiony został na dawanie 1 kredytu za więcej niż 1 monetę, lecz niezależnie od ustawień, sprity te nie wyświetlają się.