FANDOM

Secret Scroll – przedmiot pojawiający się w serialu Sonic the Hedgehog. Są to zwoje Magi, które opisują siedem naturalnych cudów Mobiusa.

Opis Edytuj

Sonic and the Secret Scrolls 138

Zwoje z Magi: po lewej prawdziwy zestaw zwojów, a po prawej fałszywy

Secret Scroll to papierowe zwoje z czerwonymi symbolami. Po rozwinięciu można zauważyć, że zapisane są w języku, którym posługiwali się mieszkańcy Magi. Zwoje te zawierają opis siedmiu naturalnych cudów Mobiusa, które są bardzo potężne i przez to bardzo groźne, jeśli źle wykorzystywane. Zwoje zostały umieszczone w świątyni w Madze, na postumencie zawierającym dwa zestawy zwojów. Wybranie niewłaściwego zestawu miało spowodować eksplozję całej świątyni. Prawdziwy zestaw zwojów był przykryty drewnianą konstrukcją szkieletową, podczas gdy nieprawdziwy znajdował się po prawej stronie i przykrywała go bogato zdobiona, malutka kopułą emitującą światło.

Historia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sonic and the Secret Scrolls 161

Nicole tłumacząca zwój

W odcinku Sonic and the Secret Scrolls Knothole Freedom Fighters przybyli do Magi, aby zdobyć sekretne zwoje. Gdy dotarli do świątyni, Sally wybrała właściwy zestaw i kazała Nicole przetłumaczyć pismo. Wówczas bohaterowie odkryli, że zwój zawierał opis Breath of Mobius - studni w Madze, z której wydobywał się potężny wiatr, którego doświadczyli już wcześniej, choć w mniejszej ilości. Doktor Robotnik zjawił się chwilę później aby odebrać zwoje, ale Knothole Freedom Fighters zdołali przed nim uciec. Sally kazała następnie Nicole odczytać drugi zwój, który podawał lokalizację Breath of Mobius i jego właściwości. Dzięki temu bohaterowie wykorzystali wiatr do zrzucenia Robotnika z klifów Magi, a następnie bezpiecznego powrotu ze zwojami do Knothole.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria