Seaside Square – trzecia i ostatnia arena w grze Sonic & Sega All-Stars Racing. Położona jest w Seaside Hill znanym z gry Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Seaside Square to trasa na planie kwadratu. Składa się z trzech sekcji podzielonych między sobą barierkami. Między blokadami istnieją przerwy, przez które można wjechać do innego kręgu areny. Pośrodku areny mieści się małe wzniesienie porośnięte trawą. W ostatniej misji gracz musi tutaj pokonać wielkiego Egg Hammera, który porusza się środkiem areny. Należy do tego wykorzystać przedmioty pozyskane z Item Boxów. W wersji na Nintendo DS arena jest taka sama, ale nie odbywa się tu walka z bossem.

Muzyka Edytuj

Muzyka z tras wyścigowych zlokalizowanych w Seaside Hill zmienia się. Domyślnie jest to utwór z poziomu Seaside Hill, ale gracz może dokupić w sklepie kolejne utwory. Będą one się zmieniały automatycznie, lub po wyborze gracza.

Konsole/PC Edytuj

Nazwa Muzyka
Seaside Hill
Palmtree Panic (JP/Present)
Can You Feel The Sunshine?
A New Day
Windy and Ripply

Nintendo DS Edytuj

Nazwa Muzyka
Seaside Hill
Can You Feel The Sunshine?
Windy and Ripply

Galeria Edytuj

Konsole/PC Edytuj

[?
]
Galeria

Nintendo DS Edytuj

[?
]
Galeria

Zobacz też Edytuj