FANDOM

Sea Fox (シーテイル Shī Teiru?, dosł. "Sea Tail"), znany również jako Sea Tail – mała łódź podwodna, wynalazek Tailsa. Pojawia się w grach Sonic Triple Trouble i Tails Adventure.

Opis Edytuj

Sea Fox jest małą niebiesko-żółtą łodzią podwodną. Posiada metalowy świder z przodu. Dzięki oszklonemu kokpitowi pojazd zapewnia kierowcy całkowity dostęp do tlenu. Sea Fox może się przekopywać przez twarde skały, a także posiada wbudowane uzbrojenie: Vulcan Cannon, Miny, Torpedy i Anty-powietrzne pociski. Sea Fox jest również skuteczny poza wodą, z której może wyskakiwać bardzo wysoko, albo wylatywać.

W Sonic Triple Trouble Sea Fox pojawia się w podwodnych sekcjach Tidal Plant Zone. Można do niego wsiąść po wskoczeniu na odpowiedni monitor. Sea Fox posiada w tej grze wyrzutnię torped, przydatną w walce z bossem. Natomiast w Tails Adventure w Sea Fox może transformować się Remote Robot i na odwrót. W tej grze do Sea Fox można wprowadzić znacznie więcej ulepszeń, zebranych po pokonanych przeciwnikach. Pojazd może być uzbrojony w miny, dodatkowy pancerz, a nawet silnik odrzutowy, który pozwala mu latać w powietrzu. Sea Fox pojawia się na poziomach Lake Rocky, Lake Crystal i Battle Fortress 1.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

W komiksach Sea Fox był wynalazkiem Rotora Walrusa, który podarował go młodemu Tailsowi jako zabawkę. Gdy lis podrósł, pojazd ulepszono aby stał się jego oficjalnym pojazdem morskim.

Sonic Boom Edytuj

Osobny artykuł: Sea Fox (Sonic Boom)
Sea Fox Sonic Boom

W serii Sonic Boom, Sea Fox jest małym, zdalnie sterowanym pojazdem. W grach z serii pozwala eksplorować podwodne jaskinie, ale tylko przez ograniczony czas. Posiada sonar, który oznacza ważne punkty na mapie. Sea Fox może również strzelać pociskami.