Być może szukałeś poziomu z wersji na Mega Drive?

Scrap Brain Zone – piąty poziom w grze Sonic the Hedgehog na Sega Master System i Sega Game Gear. Następuje po Labyrinth Zone, a poprzedza Sky Base Zone. Składa się z 3 aktów.

Opis[]

Scrap Brain to baza Doktora Robotnika na South Island. Wypełniona jest różnego rodzaju pułapkami. Jest to silnie uprzemysłowiony obszar, co widać na mapce South Island. W tle poziomu rozpościerają się różne kominy oraz budynki. Poziom wypełniony jest generatorami elektryczności i taśmami produkcyjnymi, a także badnikami. Poziomy stanowią głównie labirynt, przez który gracz musi się przedostać. Czyhają na niego ślepe uliczki, drzwi, które muszą być otwarte w odpowiedni sposób oraz przepaście. Gracz musi być więc bardzo ostrożny. Poziom, w przeciwieństwie do innych, nie posiada bossa. Zamiast tego, w akcie trzecim gracz ma do pokonania długi labirynt korytarzy oraz drzwi. Gdy to się uda, odbędzie się cutscenka. Robotnik będzie stał na platformie i śmiejąc się wzleci na niej do Sky Base. Platforma, już pusta, po chwili wróci i gracz będzie mógł gonić Robotnika.

Położenie Szmaragdu[]

Szmaragd Chaosu znajduje się w akcie drugim. Aby go zdobyć, gracz musi wykonać kilka czynności. W miejscu rozwidlenia ścieżek na górną i dolną, gracz powinien wybrać górną. Następnie na samym początku górnej sekcji należy przeskoczyć dwie pierwsze przepaście, ale wskoczyć do trzeciej. Okaże się ona ukrytym korytarzem. Gracz musi wylądować i udać się w prawą stronę aż do teleportera i użyć go. Zostanie przeniesiony do pomieszczenia położonego nieco wyżej. Szmaragd będzie znajdował się obok.

Przeciwnicy[]

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Ball Hog Tonton (トントン?)
Ball Hog sprite 8bit.png
Caterkiller Nal (ナール?)
Caterkiller sprite 8bit.png

Galeria[]

Akt 1[]

[?
]
Galeria

Akt 2[]

[?
]
Galeria

Akt 3[]

[?
]

Scrap Brain Zone