FANDOM

Scorch Plant – przedmiot pojawiający się w serialu Sonic the Hedgehog. Są to rośliny występujące głównie w Great Jungle, o silnych właściwościach spalania obiektów materialnych, w tym także metalu.

Opis Edytuj

Scorch Plant to rośliny składające się z wysokiej łodygi porośniętej przez liczne liście, a także posiadające fioletowy kwiat. Roślinom tym towarzyszy także charakterystyczny połysk. Ich właściwością jest to, że roztapiają materię taką jak kamień lub metal, jeśli ta wejdzie z nią w kontakt. Scorch Plant występują głównie w Great Jungle, a czasami rosną na obszernych polach.

Historia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sonic Past Cool 245

Stealthboty zniszczone przy zderzeniu ze Scorch Plant

W odcinku Sonic Past Cool Knothole Freedom Fighters natknęli się na Scorch Plant podczas przemierzania Great Jungle. Tails chciał wtedy dotknąć rośliny, ale Baby T odciągnął go. Po chwili Momma T przysunęła do Scorch Plant kamień, pokazując jak ten zostaje zniszczony. Rotor położył następnie swój śrubokręt na liściu rośliny. Gdy go zabrał, śrubokręt rozpuścił się w jego dłoniach. Sonic i jego przyjaciele zaczęli wtedy rozważać wykorzystanie roślin przeciwko maszynom Doktora Robotnika. Później Sonic zwabił ścigające go Stealthboty w pole pełne Scorch Plant. Maszyny zostały rozerwane przy kontakcie z roślinami, a Robotnik ledwo ustabilizował kurs swojego Hovercraftu, aby się nie rozbić. Po tym jak Sonic wrócił do swoich przyjaciół, Sally pokazała mu nasiona Scorch Plant, które udało jej się zebrać.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria