FANDOM

Sasori (サーソリー Sāsorī?) – badnik pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog CD. Jest robotem przypominającym skorpiona.

Opis Edytuj

Sasori-GF

Sasori porusza się po wyznaczonym terenie, od prawej do lewej strony. Kiedy wykryje gracza, uniesie do góry swoje działo i wystrzeli z niego pocisk, z działa zamontowanego na ogonie.

Sasori-BF

W złej przyszłości, a czasami i teraźniejszości, Sasori mają uszkodzony pancerz, nadgryziony zębem czasu. Poruszają się od prawej do lewej strony, a kiedy wykryją gracza, podniosą swój ogon do góry, próbując wystrzelić pocisk. Nie mają jednak zamontowanego na nim działa, przez co są stosunkowo niegroźne, ale mogą zranić gracza przy kontakcie. Łatwo można je zniszczyć dowolnym ciosem.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Sasori pojawia się również w zakończeniu gry Sonic the Hedgehog CD. Znienacka atakuje Sonica w Quartz Quadrant, strzelając w niego pocisk. Jeż unika strzału skacze przed robota, a następnie zaczyna wokół niego krążyć. Sasori kręci się w głowie, a Sonic wykorzystuje to, stając na dziale robota i kierując jego lufę w głowę badnika. Po chwili działo strzela i niszczy Sasori.