FANDOM

Sandy Hills – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Green Hill. Odblokowywana jest w czwartym tierze, lub po zdobyciu 1000 osiągnięć.

Opis Edytuj

Sandy Hills to trasa położona w Green Hill. Należy do grupy tras o średnim poziomie trudności. Trasa rozpoczyna się na jałowej powierzchni. Zawodnicy biegną w dół po zakręcającej lekko trasie. W pewnym momencie po lewej stronie trasy zamiast normalnej drogi pojawiają się szyny. Trasa przechyla się w prawo i prowadzi przez kolejne szyny. Następnie trasa przechylona jest w lewo i prowadzi na wzniesienie, z którego zjeżdża się po szynach. Gracze biegną w dół, gdzie trasa rozdziela się na dwie. Trasy dość szybko zbiegają się z powrotem w jedną i skręca w prawo. Tym razem prawa część trasy jest zastąpiona szynami. Zawodnicy przebiegają bardzo blisko mechanicznej piramidy i muszą następnie biec pod górę. Trasa zakręca kilkakrotnie, aż wreszcie biegnie w dół po szynach. Później znowu wznosi się i opada naprzemiennie, coraz lżej. Po pokonaniu tej sekcji gracze dobiegają do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Valley

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria