Sand Hill (サンドヒル Sando Hiru?) – mini-gra pojawiająca się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Grywalnymi postaciami są: Miles "Tails" Prower i Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Sand Hill funkcjonuje niemal jak pełnoprawny poziom, ale nadal jest uznawany za mini-grę. Wejście do niego położone jest w zachodniej części dżungli w Mystic Ruins, w piaskowej jaskini. Na początku wejście jest zablokowane przez masę piasku. Tails może podlecieć na wyżej położoną półkę i wcisnąć przycisk, który usunie piasek i otworzy przejście. Sonic może dostać się do Sand Hill tylko przez menu trybu Sub-game.

Na początku gracz otrzymuje sandboard i zjeżdża w dół pustynnym kanionem. Kolejna sekcja położona jest na bardziej otwartej przestrzeni, dzięki czemu gracz może wybrać drogę przez kolejny kanion. Schemat ten powtarza się do końca poziomu. Mini-gra kończy się po dojechaniu do końca ruin. W swojej pierwszej misji w tej mini-grze, Tails znajduje Żabka. Głównym elementem Sand Hill są czerwono-żółte bramki. Przejeżdżając przez nie gracz ma naliczaną serię. Im wyższa będzie, tym więcej punktów zostanie przyznanych na koniec poziomu. Jeśli gracz od dłuższego czasu nie przejedzie przez żadną bramkę, licznik zostanie wyzerowany i trzeba będzie zbierać serię od nowa. Oprócz bramek powracają rampy do trików, z których gracz może wyskoczyć aby nabrać prędkości. Podczas jazdy należy też uważać na kilka ruchomych przeszkód. Do kanionu czasami staczają się wielkie kamienne budowle, które blokują niektóre przejścia. Z piasku wynurzają się niekiedy ruiny, zmieniając swoje położenie. Innym elementem są kamienne węże, które przeskakują przez piasek.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sand Hill

Galeria Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

[?
]
Galeria

Sonic Adventure DX: Director's Cut Edytuj

[?
]