FANDOM

Cudzy1 Target sighted! Cudzy2
SCR-GP, Sonic Riders: Zero Gravity

SCR-GP – robot pojawiający się w grze Sonic Riders: Zero Gravity. Może być odblokowany jako grywalna postać po ukończeniu historii Babylon Rogues. Jest jednym z modeli robotów produkowanych przez firmę MeteorTech, będącą w posiadaniu Doktora Eggmana.

Opis Edytuj

SCR-GP to biało-czarne roboty z humanoidalną sylwetką. Posiadają zaokrąglony kręgosłup i głowę. Ich oko stanowi pojedynczy wizjer z czerwonym światłem. Ponadto SCR-GP posiada naramienniki z niebieskimi i czerwonymi światełkami i bladozłote ramiona i czarne dłonie z trzema palcami. Jego nogi posiadają kolana pochylone do przodu, oraz bladozłote stopy przypominające dwa pazury.

SCR-GP potrafią latać w powietrzu, oraz zwijać się w kulkę. Nie korzystają z żadnej Extreme Gear i zamiast tego zwijają się w kulkę podczas jazdy. Ponieważ taki styl jazdy przypisany jest Extreme Gear typu Wheel, SCR-GP nie mogą wykorzystywać pełnego potencjału grawitacji i są zmuszone do zrezygnowania z niektórych skrótów. Nie można do nich również podczepiać nowych Gear Parts. Jako rekompensata SCR-GP niszczyć przeszkody i znajdywać alternatywne skróty, ponieważ są typem siły.

Historia Edytuj

SCR-GP zostały stworzone przez należącą do Doktora Eggmana MeteorTech. Doktor planował wykorzystać zależność miasta Monopole od technologii w swoim planie wybudowania Imperium Eggmana. SCR-GP otrzymały zadanie pilnowania porządku w mieście, w rzeczywistości szpiegując społeczeństwo dla Eggmana. Robotami sterował główny komputer zasilany przez główną Arkę Kosmosu w Crimson Tower. Pewnego dnia pojawiła się kolejna Arka Kosmosu i włamała się do sieci. Wszystkie roboty otrzymały program znalezienia pozostałych kosmicznych kamieni za wszelką cenę. SCR-GP wybrały SCR-HD na lidera po czym zbuntowały się i pogrążyły świat w chaosie.

Kiedy Team Heroes jechali do Megalo Station zostali zaatakowani przez grupę SCR-GP pod dowództwem SCR-HD. Sonic zgubił je jednak w miejskim pościgu. W tym czasie inny SCR-GP i jego dwóch towarzyszy ukradło kolejną Arkę Kosmosu z muzeum w Monopole. Jednak w Botanical Kingdom dogonił go Jet i zniszczył. SCR-GP upuścił Arkę Kosmosu, którą zebrała Amy. Dziewczyna zaczęła być wówczas ścigana przez kolejne roboty. SCR-GP dalej ścigali obie drużyny głównie przez początkowe trasy. Ostatni raz pojawili się MeteorTech Premises/MeteorTech Sparkworks, kiedy wykryli intruzów. Pierwsza grupa SCR-GP została zniszczona przez Babylon Rogues. Kolejne SCR-GP zjawiły się później aby złapać Team Heroes i Babylon Rogues. Jednakże zgubili ich. Od tego momentu historia zaczęła się koncentrować wyłącznie na SCR-HD, który nadal polował na Arki Kosmosu. Pod koniec gry Doktor Eggman planował przejąć kontrolę nad wszystkimi robotami na świecie. W tym celu Eggman zdobył dwie Arki Kosmosu i planował połączyć je z główną arką w Crimson Tower. Ostatecznie bunt robotów został zatrzymany, kiedy Team Heroes i Babylon Rogues pokonali doktora i odzyskali arki.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • SCR-GP posiada podobną budowę ciała i zdolność do toczenia się w postaci kulki co Droideka z Gwiezdnych Wojen.
  • SCR-GP jest jedyną postacią z Sonic Riders: Zero Gravity która ma wszystkie sześć punktów w jednej ze swoich statystyk (w tym przypadku siła).
  • SCR-GP i SCR-HD to jedyne dwie postacie w Sonic Riders: Zero Gravity które nie mogą korzystać z żadnych innych Extreme Gear, ponieważ zwijają się w kulkę.