Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Rubinowa mgła (ang. Ruby Mist) – element rozgrywki, pojawiający się w grze Sonic Mania.

Opis[]

Rubinowa mgła to specjalny element rozgrywki. Ma postać różowo-fioletowej mgły, zajmującej określony obszar w pionie lub poziomie. Zostały stworzone przez Doktora Eggmana z użyciem mocy Upiornego Rubinu, aby zamienić swoją bazę w wielki labirynt.

Rubinowa mgła i jej wykorzystanie stanowi podstawę drugiego aktu Titanic Monarch Zone w grze Sonic Mania. Akt ten składa się z czterech segmentów połączonych z głównym. Aby między nimi się poruszać, gracz musi wykorzystywać rubinowe mgły. Znajdują się one również wewnątrz segmentów, lecz tylko kilka z nich pozwala na powrót do głównego pomieszczenia. Pozostałe służą do przenoszenia gracza w obrębie segmentu.

Aby użyć Rubinowej mgły, gracz musi wejść z nim w kontakt. Prędkość ani wykonywany ruch nie ma tutaj znaczenia. Po dotknięciu, gracz zostanie przeniesiony do innej Rubinowej mgły który zwrócony jest w przeciwnym kierunku do tego wejściowego. Działają one tylko w jedną stronę. Do jednej wyjściowej Rubinowej mgły może prowadzić kilka wejściowych. Gracz, o ile to możliwe, może używać tej samej Rubinowej mgły wiele razy.

Galeria[]

Galeria
Advertisement