FANDOM

Royal Chariot – pojazd pojawiający się w grze Team Sonic Racing. Jest to fioletowy samochód wyścigowy z którego korzysta Blaze the Cat.

Opis Edytuj

Royal Chariot to podłużny samochód wyścigowy w głównie fioletowych barwach. Posiada także złote akcenty, oraz złotą statuetkę na masce. Jego tylne silniki przypominają kocie uszy.

Historia Edytuj

Team Sonic Racing Edytuj

TSR Blaze Stats

Bazowe statystyki Royal Chariot w Team Sonic Racing

W grze Team Sonic Racing Royal Chariot pojawia się jako samochód Blaze. Jego bazowe statystyki świadczą o wysokiej szybkości, umiarkowanym przyspieszeniu i pędzie, ale niskim kierowaniu i obronie. Statystyki mogą być modyfikowane przez zamienianie części, podobnie jak kolorystyka auta. W trakcie wydarzeń z gry Royal Chariot był jednym z samochodów, które Dodon Pa podarował Blaze i jej przyjaciołom w ramach organizowanych wyścigów. Blaze wykorzystywała go podczas trwania wyścigów. Samochód został potem zniszczony, kiedy bohaterowie musieli zostawić go na pokładzie Final Fortress, ale Dodon Pa obiecał dostarczyć nowy.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Royal Chariot nawiązuje do królewskiego pochodzenia Blaze, która w swoim wymiarze pełni funkcję księżniczki.