Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

If I'm too helpful all at once, I'll break out in hives.

Rouge the Bat, Sonic the Hedgehog #36

Rouge the Bat – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to nietoperzyca, członkini Team Dark i towarzyszka Shadowa. Pracuje jako szpieg i złodziejka klejnotów, choć sama woli nazywać siebie łowczynią skarbów.

Historia[]

Przeszłość[]

Po tym jak Sonic został pokonany przez Doktora Eggmana, Rouge przyłączyła się do Ruchu Oporu, aby prowadzić walkę z Imperium Eggmana. Po zakończeniu wojny i porażce Imperium Eggmana, zły doktor przepadł bez śladu. Rouge opuściła Ruch Oporu, aby towarzyszyć Shadowowi w poszukiwaniach Eggmana. Gdy zlokalizowała doktora, anonimowo przekazała Chaotix wskazówkę dotyczącą miejsca pobytu doktora. Dała w ten sposób detektywom czas na znalezienie, zweryfikowanie i dostarczenie doktora do Sonica. Jakiś czas później wyruszyła z Shadowem.

Los Doktora Eggmana[]

Rouge wyjaśnia Vectorowi kto dostarczył mu informacji o Eggmanie

W Sonic the Hedgehog #5 Rouge sprowadziła Shadowa do Windmill Village, gdzie znajdowali się Sonic, Chaotix i sam Doktor Eggman. Gdy Shadow i Sonic walczyli ze sobą o los Eggmana, Chaotix zaczęli oskarżać ją o sprowadzenie tu Shadowa. Rouge wyjawiła wtedy, że przekazała detektywom wskazówkę od Eggmana. Później Rouge rzeczywiście stwierdziła, że doktor stracił swoją pamięć i był niegroźny. Nie powstrzymywała jednak Shadowa, który chciał zobaczyć Eggman Land. Tym Eggman Landem okazała się być niewinna atrakcja dla dzieci. Po tym jak wszystko się wyjaśniło, Rouge pożegnała się z Soniciem i Chaotix, obiecując że znalezienie Eggmana będzie przypisane im.

Bitwa o Anielską Wyspę[]

Rouge i Whisper walczą z Master Overlordem

W Sonic the Hedgehog #9 Rouge i jej przyjaciele zebrali się w siedzibie Ruchu Oporu, aby omówić plan odbicia Anielskiej Wyspy z rąk Neo Metal Sonica. Podczas lotu Rouge dowiedziała się od Shadowa, że dołączył do nich z własnych pobudek. Po tym jak Egg Fleet rozpoczęła ostrzał, a statek bohaterów rozbił się, Rouge bezpiecznie poleciała do pobliskiej dżungli. Tam otrzymała od Amy rozkaz zniszczenia dział okrętowych. Rouge przyjęła rozkaz i wzięła udział w walce z Egg Fleet, oraz jej obrońcami. W Sonic the Hedgehog #10 Rouge walczyła z Egg Pawnami, zrzucając na nie bomby. Po tym jak skrzydło Egg Fleet zostało zniszczone, Rouge zabrała Amy na statek, który przechwycił Tails. Tam wyjaśniła Amy, że Shadow zniknął aby stanąć do walki z Neo Metal Soniciem. W Sonic the Hedgehog #11 Rouge wzięła udział w walce z Master Overlordem. Rouge podłożyła na jednym ze skrzydeł robota bomby, które potem wysadziła Whisper. Później Master Overlord zrzucił ją i innych bohaterów z siebie. Rouge próbowała złapać spadającego Espio, ale ostatecznie wszystkich uratował Silver. Po tym jak Master Overlord został zniszczony, a Główny Szmaragd wrócił na Anielską Wyspę, Rouge pożegnała Shadowa, który nie zamierzał zostawać ani chwili dłużej. W Sonic the Hedgehog #12 Rouge znalazła leżak w prywatnym schowku Eggmana na statku Egg Fleet i wylegiwała się na nim, obserwując również Główny Szmaragd. Poinformowała Sonica, że po powrocie będzie otwarta na różne zadania. Obiecała także przekazać podziękowania Shadowowi, jeśli go spotka. Następnie Rouge odleciała z wyspy na statku Egg Fleet, razem z innymi przyjaciółmi Sonica.

Curse of the Pyramid[]

Rouge otrzymuje podziękowania od mieszkańców piramidy

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Rouge przybyła do opuszczonej piramidy Doktora Eggmana w Dusty Desert, ponieważ słyszała o pozostawionych tam skarbach. Na drodze stanęli jej jednak Rough i Tumble, którzy potraktowali ją cuchnącymi gazami. Rouge poleciała mimo tego za nimi i zostawiła ich aby walczyli ze strzegącym piramidy Egg Golemem. Kiedy jednak szukała skarbów, natknęła się na mieszkańców piramidy, którzy bronili siebie i skarbów przed rabusiami. Rouge postanowiła im pomóc i założyła na siebie bandaże, udając przeklętą mumię. Przepędziła w ten sposób Rougha i Tumble'a, za co mieszkańcy piramidy podziękowali jej i pozwolili zabrać skarby.

Crisis City[]

Rouge przeprowadza ewakuację mieszkańców Sunset City

W Sonic the Hedgehog #18 Rouge poinformowała Sonica o tym, że Doktor Eggman skierował swój Faceship do Sunset City, gdzie Shadow i Omega czekają już aby go powstrzymać. Sonic zrozumiał więc, że będą potrzebowali pomocy i wyruszył z Floral Forest Village. W Sonic the Hedgehog #19 Rouge koordynowała ewakuację cywili z Sunset City do Grand Gold Flicky Hotel. Poinformowała Sonica o punkcie do którego powinien skierować cywili. Następnie udała się pod budynek hotelowy, gdzie poinformowała oficerów miejskich, aby zabezpieczyli flankę przed nadciągającą hordę Zombotów, którą odkryła. Następnie dowiedziała się od Sonica, że jest jeszcze w stanie panować nad swoją infekcją, ale Eggman stracił już kontrolę nad Zombotami, co jeszcze bardziej zirytowało nietoperzycę. Rouge powiedziała z kolei Sonicowi, że Shadow udał się zorganizować transport dla ocalałych. Rouge broniła następnie hotelu, kiedy nadjechał Shadow z ciężarówką. Nietoperzyca prowadziła mieszkańców do pojazdu, który miał ich wywieźć poza miasto. Zauważyła również, że Shadow był bardziej nieostrożny niż zwykle. Kiedy Zomboty zaczęły go osaczać, kilkakrotnie zwracała mu uwagę, aby uciekał. Rouge chciała aby Omega osłaniał czarnego jeża swoim ogniem, ale nie było to możliwe z powodu narastających fal Zombotów. Ostatecznie Shadow nie posłuchał i Rouge skontaktowała się z Amy, prosząc ją o jakiekolwiek wsparcie. Kiedy Sonic powrócił, Rouge poprosiła go aby zajął się Shadowem, który już stał się Zombotem. W Sonic the Hedgehog #20 Rouge widziała jak Sonic walczył z Shadowem-Zombotem. Gdy skończyła zabezpieczanie ciężarówki, Sonic kazał jej odjeżdżać. Rouge odjechała ciężarówką do Restoration HQ, po drodze rozjeżdżając kilka Zombotów. Jakiś czas po wyładowaniu ocalałych z ciężarówki, Sonic spotkał się z nią w biurze Amy, pytając o jej kolejny ruch. Gdy zapytała o Shadowa, Sonic odpowiedział jej że nie udało się go uratować. Zdenerwowana powiedziała sobie, że kazała mu uciekać, po czym udała się w swoją stronę.

All or Nothing[]

Rouge na pokładzie Faceshipu

W Sonic the Hedgehog #25 okazało się, że Rouge od kilku dni ukrywała się na pokładzie Faceshipu. Gdy Doktor Starline zaprosił na pokład Deadly Six, Rouge niemalże zamierzała ukraść Szmaragdy Chaosu, ale porzuciła ten pomysł. Gdy Doktor Eggman, Starline i Metal Sonic musieli się ewakuować, Rouge skontaktowała się z Orbotem, oferując mu współpracę. Robot zgodził się i zdołał przekonać Zavoka, aby nie przejmował nad nim kontroli, a będzie mu służyć dobrowolnie. Orbot wymienił się następnie gestem kciuka w górę z Rouge, która zamierzała odtąd uważnie obserwować każdy ruch Zeti. Skontaktowała się potem z Amy i resztkmi Restoration, informując o tym że Deadly Six rozdzielili między siebie Szmaragdy Chaosu, pozostawiając dwa na pokładzie Faceshipu, a także wyruszyli do różnych zakątków świata aby przejąć kontrolę nad Zombotami. Rouge obiecała że będzie informować bohaterów na bieżąco, współpracując z Orbotem, a w odpowiedniej chwili ukradnie szmaragdy z pokładu. W Sonic the Hedgehog #26 Rouge skontaktowała się z Amy, przekazując jej, że Zavok zaczął zadawać pytania o miejsce do którego uciekł Eggman i zwróciła uwagę na to, że powinni wykonać swój ruch. Rouge przybyła potem do Orbota i Cubota, odbierając od nich koordynaty wskazujące na miejsce pobytu każdego Zeti. Poinformowała ich również, że rozważa swoje możliwości co do odzyskania Szmaragdów Chaosu Zavoka, a póki co poleciła im grać swoje role. Następnie przekazała koordynaty do Amy.

Rouge kradnąca Szmaragd Chaosu z pokładu Faceshipu

W Sonic the Hedgehog #28 Eggman poprosił Rouge o pomoc, gdy Faceship zaczął się zbliżać do Anielskiej Wyspy. Nietoperzyca przeszła do działania, kradnąc Szmaragd Chaosu z tronu na Faceshipie, doprowadzając tym samym do zwarć na okręcie. Kazała również Orbotowi i Cubotowi uciekać, podczas gdy sama wyleciała przez okno statku. Faceship rozbił się na hordzie Zombotów, a Rouge dostarczyła Szmaragd Chaosu Sonicowi. Planowała odzyskanie Szmaragdu Chaosu Zavoka po tym jak ogień wokół Faceshipu zgaśnie, lecz Eggman ostrzegł ją że Zeti idzie prosto po nich. Chwilę później gigantyczny Zavok zaatakował Anielską Wyspę, ciskając na wyspę hordę Zombotów. Sonic poprosił wtedy Rouge o udzielenie wsparcia powietrznego. W Sonic the Hedgehog #29 Rouge została na Anielskiej Wyspie, przypuszczając że świat zmierza do końca. Postanowiła spędzić ostatnie chwile ze swoim ukochanym Głównym Szmaragdem. Ostatecznie jednak Super Sonic i Super Silver zdołali zniszczyć Metal Virus, a Shadow i Knuckles nakryli ją.

Out of the Blue[]

Rouge opuszczająca Anielską Wyspę

W Sonic the Hedgehog #30 Rouge nadal wylegiwała się na Głównym Szmaragdzie. Knuckles podszedł do niej z pretensjami o to, że nie upilnowała Eggmana, któremu udało się uciec. Rouge odpowiedziała jednak, że to Knuckles był strażnikiem wyspy. Poprosiła również o jeszcze pięć minut leżenia, ale kolczatka zagroził jej że wyrzuci ją z wyspy, ponieważ i tak tolerował ją zbyt długo. Rouge postanowiła więc odejść, informując Knucklesa o jego upartości, a także określającym go przystojnym, co zmieszało kolczatkę. W Sonic the Hedgehog #31 Rouge znalazła Shadowa w Forest Hill, narzekając jak trudno go czasem znaleźć. Wyjaśniła mu, że sytuacja na świecie uspokoiła się, a złoczyńcy wrócili do swoich kryjówek. Jednakże nie było także śladu po Sonicu i Omedze. Shadow jednak jej nie odpowiedział i zaczęła go pytać, czy w ogóle słuchał. Zastanawiała się co go trapi i zaproponowała, że jeśli nie chce o tym mówić, to może go zostawić. Shadow jednak odpowiedział ostatecznie, że miał u Sonica dług, ale nie mógł się odwdzięczyć z powodu jego nieobecności. Rouge uśmiechnęła się i położyła dłoń na jego ramieniu, po czym poinformowała że Tangle organizuje przyjęcie w Spiral Hill Village. Mimo że Shadow odrzucił zaproszenie, Rouge udała się na uroczystość. Zakłóciło ją jednak pojawienie się Doktora Eggmana w nowej maszynie.

Rouge osłaniająca Tailsa

W Sonic the Hedgehog #32 Rouge przeniosła eksponaty z Mineral Museum w bezpieczne miejsce, aby nie zostały skradzione przez Babylon Rogues. Wzięła też udział w walce z maszyną Eggmmana, pomagając Tailsowi dostać się na jej tyły i ujawniając panel kontrolny, do którego lis podłączył się uwalniając Gemerla. Rouge chciała też, aby lis oswobodził podczepionego do robota Omegę, ale ten był bezpośrednio do niego doczepiony. Osłoniła następnie Tailsa przed strzałem z broni laserowej Eggmana, po czym dołączyła się do ponownego natarcia na maszynę. Ostatecznie Sonic powrócił i pomógł zniszczyć maszynę. Rouge została potem objęta w grupowym uścisku zainicjowanym przez Tangle.

Chao Races and Badnik Bases[]

Rouge spotyka się z Clutchem

W Sonic the Hedgehog #33 Rouge dostarczyła Tailsowi plany z osobistych plików Doktora Eggmana, ale lis nie mógł ich odszyfrować. Postanowił, że razem z Soniciem uda się do opuszczonej bazy Doktora Eggmana, aby włamać się do Eggnetu. Rouge miała zamiar odejść i poczekać, aż Omega zostanie odbudowany. Dowiedziała się jednak, że Tailsowi brakuje jeszcze części zamiennych z serii E-100. Rouge opowiedziała wtedy o Clutchu, czempionie wyścigów Chao z White Parku, który mógł mieć te części w swojej kolekcji. Postanowiła użyć pseudonimu, aby zdobyć jego zaufanie, a także potrzebowała jeszcze dwóch osób, aby jej plan się powiódł. Amy postanowiła do niej dołączyć, po czym obie zadzwoniły do Vanilli i przekonały ją, by pozwoliła im zabrać Cream i Cheese'a. W drodze do White Parku Rouge i jej przyjaciółki natknęły się na Shadowa, który jednak nie miał zamiaru im pomagać. W White Park Chateau Rouge postanowiła funkcjonować pod pseudonimem "Facet" i wraz z Cream zapisała Cheese'a na nadchodzące eliminacje do grand prix. Cream wytknęła jej wtedy, że skłamała. Po tym jak Cheese wygrał eliminacje i zakwalifikował się do kolejnego etapu, Clutch spotkał się z Rouge i przekazał jej swoją wizytówkę. Nietoperzyca otwierdziła oposa w jego apartamencie, który był bardzo zatłoczony. Clutch zdemaskował ją natychmiast, gdyż wiedział że była światowej sławy złodziejką. Złożył jej również propozycję, że jeśli Cheese wygrałby jutrzejszy wyścig, to mogłaby mu go przekazać, a wtedy pozwoliłby jej zabrać ze swojej kolekcji co tylko zechce. Rouge postanowiła przemyśleć propozycję, a trzymany przez nią w walizce Omega zwrócił uwagę, że Cheese nie był jej własnością. Rouge nie miała zamiaru oddawać Cheese'a, a zamiast tego przekazała Omedze swój plan, w którym miał odegrać rolę. Po wyjściu z apartamentu Clutcha spotkała zakapturzoną postać, którą uznała za jednego z jego zbirów, który miał ją zastraszyć. Jednak była zszokowana, gdy zobaczyła kim naprawdę była postać. Rouge została wtedy zahipnotyzowana.

Rouge "oferująca" Clutchowi Cheese'a

W Sonic the Hedgehog #34 Rouge pojawiła się znienacka na śniadaniu, strasząc Amy, która podejrzewała ją o oskarżanie gości hotelowych. Nietoperzyca przyznała jednak, że najpierw warto sprawdzić, czy goście są odpowiednio zamożni. Po chwili cała drużyna ruszyła na kolejną rundę wyścigów, która miała im zapewnić udział w półfinałach. Cheese zdołał pokonać Dark Chao należącego do Clutcha. Po tym jak rzucił on swoje spojrzenie na Rouge, nietoperzyca próbowała zabrać Cheese'a, pod pretekstem tego, że zrobił sobie krzywdę i trzeba go opatrzeć. Amy i Gemerl nie chcieli jej jednak nigdzie puścić, więc Rouge wyjawiła im, że chciałaby oszukać Clutcha, odwracając całą sytuację przeciwko niemu, po tym jak zaoferuje mu Cheese'a. Amy zgodziła się, pod warunkiem że ona i Cream również będą z nią. W apartamencie Clutcha Rouge uspokoiła Gemerla, a następnie zapewniła oposa, że przyszła dokonać wymiany. Po cichu zapewniła też Cream, że będzie mieć wszystko pod kontrolą. Kiedy miała przekazać Cheese'a, wypowiedziała hasło, na które miał zareagować Omega. Nie spotkała się jednak z żadną odpowiedzią i dopiero po chwili zjawił się Shadow, który powalił Clutcha. Rouge nie spodziewała się pomocy z jego strony, ale jeż przyznał, że zrobił to tylko dla Chao, które Clutch uwięził po tym jak przegrały dla niego wyścigi. Rouge postanowiła zostawić Amy i Cream, aby pilnowały Clutcha i uwolniły jego Chao. Sama zdecydowała się zadzwonić do Tailsa, aby sprowadzić go i wybrać części zamienne dla Omegi.

Rouge zahipnotyzowana przez Doktora Starline'a

W Sonic the Hedgehog #35 Rouge wezwała Tailsa do White Parku, każąc mu zostawić Sonica w hotelu. Gdy lis przybył, zahipnotyzowana Rouge zaatakowała go. Została potem związana i razem z lisem usadzona w kolejce górskiej, którą kierowała zakapturzona postać - okazał się nią być Doktor Starline. Złoczyńca zwabił Sonica i Shadowa, a także wywołał lawinę na pobliskiej górze. Postawił następnie bohaterom wybór - uratowanie Rouge i Tailsa, albo gości hotelowych przed lawiną. W Sonic the Hedgehog #36 Shadow nie chciał pomóc Rouge, dlatego ta sama przecięła swoje więzy i poradziła to samo Tailsowi. Aktywowała następnie Omegę, który wyemitował z siebie głośny alarm. Starline przestraszył się tego i wypadł z kolejki górskiej. Rouge przekonała następnie Shadowa, aby pomógł Sonicowi, po czym razem z Tailsem i Omegą poleciała do chateau, aby pomóc w ewakuacji. Po tym jak odesłali gości, Starline zagrodził im drogę. Rouge i Amy zajęły go walką, lecz nagle dziobak wyrwał się im, próbując porwać Tailsa. Otrzymał jednak kopnięcie od Belle, a następnie został pogrzebany przez lawinę. Rouge zaczęła szukać Sonica i Shadowa w powietrzu, ale Amy przeczuwała, że będą gdzieś pod śniegiem. Jeże wkrótce wydostały się na zewnątrz, bezpieczne. Po powrocie do Warsztatu Tailsa Omega został odbudowany, a Rouge i Amy przyjęły Vanillę, która usłyszała od Cream całą historię. Rouge zniknęła wtedy szybko, aby uniknąć niezręcznego tłumaczenia się.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Rouge tłumacząca Vectorowi swój plan

Rouge jest przebiegła, pewna siebie, szydercza i nieustraszona. Jest dość enigmatyczna i jej motywacje nie zawsze są do końca jasne. Jej umysł stale pracuje i obmyśla nowe, strategiczne plany. Rouge zawsze wie jak zdobyć swoje cele. Jest wyrachowaną i manipulującą realistką, która potrafi ustawić sytuacje tak, aby przebiegały po jej myśli. Jest spostrzegawcza i taktowna, preferując unikanie otwartej przemocy na rzecz bardziej subtelnych i przebiegłych rozwiązań. Potrafi także przejąć inicjatywę w niekorzystnych sytuacjach i obrócić szale zwycięstwa.

Rouge wyjaśniająca Sonicowi swoje motywacje do ratowania świata

Pomimo swojej profesji złodziejki klejnotów, Rouge nie jest całkiem egoistyczną osobą, choć w dobrych uczynkach upatruje również osobistych celów. Jej zamiłowanie są bogactwa i świecące klejnoty, takie jak Główny Szmaragd. Z tego też powodu jest gotowa pomóc w obronie świata, aby istniała cywilizacja w której mogłaby się obracać pośród wyższych sfer. Posiada jednak swoje granice i nie jest gotowa dla poświęceń dla dobra ogółu. Sama nie uważa się również za zbyt uczynną i pomocną osobę.

Rouge posiada także poczucie humoru, złośliwie drażniąc swoich przyjaciół. Z niektórymi również flirtuje.

Wygląd[]

Rouge jest nietoperzycą z białym futrem i lekko opaloną skórą. Jej oczy są koloru morskiego, a jej powieki są pomalowane na niebiesko. Usta są pomalowane są różową szminką. Nosi czarny kostium odsłaniający ramiona z dużym różowym sercem na piersiach, a także białe rękawiczki z różowymi wykończeniami i białe kozaki z małymi serduszkami na noskach.

Moce i umiejętności[]

Rouge zrzucająca swoje bomby w locie

Rouge jest doświadczoną agentką wywiadu, która potrafi zakamuflować swoją prawdziwą tożsamość i motywacje przed innymi. Potrafi także pozostawać nieuchwytna i infiltrować bazy Eggmana, gdzie utrzymuje się w ukryciu aż do samego końca, czekajac na odpowiedni moment do ataku.

Dzięki swoim skrzydłom Rouge potrafi latać. Jest też na tyle silna, aby podczas lotu podnosić co najmniej jedną osobę. Jej styl walki opiera się głównie na potężnych kopnięciach. Wyposażona jest również w bomby z sercami.

Relacje z postaciami[]

Shadow the Hedgehog[]

Rouge pouczająca Shadowa

Shadow jest zaufanym partnerem Rouge w Drużyny Dark. Chociaż Rouge jest mu bliższa niż inni sprzymierzeńcy, rzadko spędza z nim czas poza pracą. Rouge doskonale rozumie również Shadowa i jego niełatwą osobowość, ale nadal otwarcie irytuje ją nieostrożne zachowanie jeża. Często jest jedyną osobą, która potrafi przemówić mu do rozsądku. Czasami działa za jego plecami, wiedząc jak gwałtowny i agresywny potrafi być, starając się ograniczyć przemoc z jego strony. Niekiedy próbuje go zachęcić do bliższej integracji z resztą zespołu.

E-123 Omega[]

E-123 Omega jest zaufanym towarzyszem Rouge w Drużyny Dark. Mimo tego rzadko spędzają ze sobą czas poza misjami. Rouge jest świadoma nietaktowności Omegi i czasem musi go uciszać. Nie była również początkowo zainteresowana pomaganiem w jego naprawie, dopóki nie dostrzegła własnych korzyści. Mimo tego Rouge i Omega mogą ze sobą dobrze współpracować i wykonywać bardziej zawiłe plany.

Sonic the Hedehog[]

Sonic jest dla Rouge kompetentnym sprzymierzeńcem, chociaż ich motywacje wydają się ze sobą kontrastować. Rouge i Sonic współpracują ze sobą całkiem dobrze i rozumieją w kwestii drażnienia Shadowa.

Knuckles the Echidna[]

Rouge i Knuckles

Rouge i Knuckles potrafią ze sobą współpracować, ale zwykle kolczatkę irytuje zachowanie nietoperzycy. Rouge bowiem ceni sobie Główny Szmaragd Knucklesa, który chciałaby na własność. Wykorzystuje go również aby drażnić Knucklesa. Rouge flirtuje także z Knucklesem, co wprawia go w zakłopotanie.

Amy Rose[]

Rouge i Amy

Rouge jest jedną z przyjaciółek Amy, choć nie spędza z nią aż tak wiele czasu jak z innymi. Podczas pracy dla Ruch Oporu Rouge i Amy były ze sobą dobrze zgrane, a później sprawnie koordynowały akcje dywersjne przeciwko Deadly Six. Rouge nadal jednak ma w zwyczaju ukrywać swoje motywacje przed Amy. Uważa także, że niektóre jej plany są ponad możliwości typowych "naprawiaczy świata", jak określa Amy. Rouge korzysta także z okazji aby drażnić Amy lub żartować z niej. Rouge jest także upominana przez Amy za dawanie złego przykładu dla Cream.

Cream the Rabbit[]

Rouge znana jest z dawania Cream złego przykładu, dając jej wskazówki jak najlepiej obrabować luksusowy hotel, a także uświadamiając ją, że małe kłamstwa nie są szkodliwe.

Gemerl[]

Gemerl jest zwykle nieufny wobec Rouge i jej zamiarów wobec Cream, odnotowując jej predyspozycje do podstępu. Robot potrafi jej się otwarcie sprzeciwić, gdy ta próbuje naruszyć jego wytyczne. Rouge z kolei czasami go uspokaja, aby nie zakłócał jej planów użyciem siły.

Doktor Eggman[]

Eggman jest jednym z wrogów Rouge. Nietoperzyca uważa go za dość niehigienicznego, a także uważa jego najazdy za niechlujne próby.

Advertisement