Być może szukałeś Rolling Kick Combo, ataku Wilkojeża z Sonic Unleashed?
Rolling Combo (ローリングコンビネーション Rōringukonbinēshon?, dosł. "Rolling Combination") – ruch typu Tag Action pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog 4: Episode II. Używany jest on przez Sonica i Tailsa, aby połączonymi siłami utworzyć potężniejszą wersję Spin Attacku.

Opis Edytuj

Rolling Combo jest jednym z trzech ruchów wykonywanych wspólnie przez Sonica i Tailsa. Gracz może wykonywać go począwszy od trzeciego aktu Sylvania Castle Zone. Aby przejść do wykonania ruchu, gracz musi stać na jakimś podłożu, po czym wcisnąć przycisk odpowiedzialny za wywoływanie Tag Action (X/kwadrat). Sonic i Tails połączą się w krótkiej animacji i utworzą jedną wielką niebiesko-żółtą kulkę.

RollingComboWhitePark

Rolling Combo użyte do przemierzania śniegu

W trakcie wykonywania Rolling Combo, Sonic i Tails znajdują się cały czas w formie kulkowej. W tej formie, gracz może niszczyć przeszkody, atakować przeciwników, podskakiwać. Rolling Combo jest używane również do przemierzania wielkich połaci śniegu w pierwszym akcie White Park Zone.

Rolling Combo jest ruchem dosyć szybkim, lecz traci prędkość po każdym uderzeniu w ścianę. Po uderzeniu 3 razy, ruch kończy się, a postacie wracają do normalnej formy. Ruch można również anulować przyciskiem Tag Action.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Rolling Combo pojawia się w serii komiksów publikowanej przez Archie Comics.

IDW Publishing Edytuj

Osobny artykuł: Rolling Combo (IDW)

Rolling Combo pojawia się również w serii komiksów IDW Publishing.

Ciekawostki Edytuj

RollingComboOsiągnięcie

Ikona osiągnięcia