FANDOM

Rodzina leniwców – grupa pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to czteroosobowa rodzina leniwców zamieszkująca Sloth City.

Opis Edytuj

Slowwww Going 104

Rocket i jego rodzina

Rodzina składa się z czterech członków. Jedynym wymieniomy imienia jest Rocket. Pozostałymi członkami są ojciec Rocketa, jego matka, a także siostra. Leniwce są z natury powolne i ospałe. Rocket wyróżnia się jednak, gdyż jest najszybszy w swojej rodzinie, jednak nadal dość powolny w porównaniu do innych istot. Cała rodzina została potem potraktowana promieniem przyspieszającym, który znacznie ożywił jej poszczególnych członków i przyspieszył, dając także nowe moce jak zwijanie się w kulkę. Rodzina zamieszkuje domek na drzewie w Sloth City.

Historia Edytuj

Slowwww Going 199

Rodzina leniwców po otrzymaniu przyspieszenia

W odcinku Slowwww Going Doktor Robotnik miał zamiar zaatakować rodzinę leniwców w Sloth City, ale musiał się wycofać, gdy Scratch i Grounder niepoprawnie wylądowali. Rocket wezwał wtedy Sonica i Tailsa na pomoc. Rodzina, mimo swojej powolności, pomagała jak tylko mogła w budowaniu umocnień wokół swojego domu, na wypadek ataku badników. Gdy zostali ponownie zaatakowani, skryli się w domu, podczas gdy Sonic wybudował wokół nich betonowy mur i postnaowił zająć się badnikami. Gdy jednak jeż został schwytany, Rocket przypadkowo trafił się promieniem przyspieszającym, który Tails zabrał Scratchowi i Grounderowi. Polecił następnie Tailsowi przyspieszyć poszczególnych członków jego rodziny. Gdy tak się stało, leniwce chwyciły za drewnianą deskę i pobiegły z nią do jaskini, w której ukrywali się Scratch i Grounder. Tam atakowali roboty, wyskakując z deski jak z trampoliny i zwijając się w kulki. Dzięki temu odwrócili uwagę robotów i umożliwili Tailsowi uwolnienie Sonica.