FANDOM

Cudzy1 I'm... the... fas...test... sloth... on... Mo...bius! Wa...nna... see? Cudzy2
Rocket the Sloth, Slowwww Going

Rocket the Sloth – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to antropomorficzny leniwiec, który uważa się za najszybszego leniwca na planecie Mobius.

Historia Edytuj

Slowwww Going 191

Rocket trafiony promieniem przyspieszającym

W odcinku Slowwww Going Rocket dostrzegł Doktora Ivo Robotnika kręcącego się w pobliżu Sloth City i wysłał do Sonica sygnał z prośbą o pomoc. Gdy Sonic i Tails przybyli, Rocket chciał im pomagać w budowie umocnień wokół domu rodziny leniwców, ale materiały były dla niego zbyt ciężkie. Sonic przydzielił go więc do wypatrywania zagrożeń. Gdy Scratch i Grounder zaczęli strzelać z promienia spowalniającego, Rocket bił na alarm, po czym razem z rodziną schronił się w domu, wokół którego Sonic wybudował betonowy mur. Rocket musiał tam czekać, aż badniki zostaną przepędzone. Po tym jak Sonic został jednak złapany, Rocket próbował doradzić Tailsowi co robić. Gdy lis wrócił z promieniem spowalniającym, Rocket przypadkowo upadł na broń, która wystrzeliła. Laser odbił się rykoszetem i trafił z powrotem w Rocketa, ale zamiast go spowolnić, to go przyspieszył. Okazało się, że działanie promienia zostało odwrócone wskutek zepsucia się kryształu wewnątrz. Rocket polecił potem Tailsowi wystrzelić z lasera w poszczególnych członków rodziny leniwców. Gdy wszyscy byli przyspieszeni, Rocket i jego rodzina zaatakowali Scratcha i Groundera, zwijając się w kulki i odbijając od deski jak od trampoliny. Podczas gdy odwracali uwagę badników, Tails uwolnił Sonica, który pokonał potem wrogów. Rocket otrzymał od Sonica podziękowanie, a wszyscy trzej bohaterowie trafili potem promieniem samego Robotnika i zniszczyli kryształ zasilający jego broń.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Rocket jest optymistyczny i skory do pomocy. Jest szybszy i bardziej żywy od innych leniwców, choć nadal wykonuje niektóre czynności stosunkowo wolno. Charakterystyczny jest także jego powolny sposób mówienia. Po trafieniu promieniem przyspieszającym Rocket zaczął mówić i wykonywać wszystkie czynności szybciej, przez co stał się jeszcze bardziej żywiołowy i porywczy. Aby pokazać swoją szybkość, Rocket często skakał z drzewa.

Wygląd Edytuj

Rocket posiada brązowe futro, żółtawy pyszczek oraz wnętrze uszu, oraz zielone oczy. Nosi na sobie zielony kaszkiet i niebieski sweter, którego rękawy są na niego zbyt długie. Sweter zakrywa także jego nogi.

Moce i umiejętności Edytuj

Rocket był początkowo szybszy od innych leniwców, choć w niewielkim stopniu. Po tym jak został trafiony promieniem przyspieszającym, zyskał zdolność zwiększonej szybkości, a także zwijania się w kulkę, zdolną do atakowania wrogów.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

  • Nienazwany ojciec
  • Nienazwana matka
  • Nienazwana siostra

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

GaleriaEdytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku Sonically Ever After Rocket mówi normalnym tempem, zamiast powolnym tak jak w odcinku Slowwww Going, prawdopodobnie wskutek utrzymania się efektu przyspieszenia, po tym jak kryształ zasilający promień przyspieszający Doktora Robotnika został zniszczony.