FANDOM

Rocket Car (ロケットカー Rokettokā?) – pojazd pojawiający się w serialu anime Sonic X. Jest to auto z silnikiem rakietowym. Sam Speed wykorzystał ten samochód w odcinku Szybcy przyjaciele, podczas wyścigu z Soniciem.

Opis Edytuj

Rocket Car to czerwony samochód sportowy. Posiada ten sam silnik, z którego korzystają rakiety lecące w kosmos, znany jako SSII. Rocket Car może unosić się nad ziemią, dzięki czemu porusza się szybciej w trakcie jazdy. Posiada jednak kółka, które może wysuwać. Dodatkowo na tyłach auta mieści się sprężyna, która może wystrzelić każdego kto na niej stanie daleko w tył. Samochód ma 8,5 metra długości i waży 15 ton.

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

W odcinku Szybcy przyjaciele Sam Speed wykorzystał Rocket Car w wyścigu z Soniciem. W odcinku Jak złapać jeża Sam przyjechał w Rocket Car na pustkowie, gdzie Chuck Thorndyke chciał złapać Sonica, który nie mógł powstrzymać swojego biegu. Sam miał ścigać się z jeżem i zaprowadzić go w kleistą pułapkę, zastawioną za jedną z dwóch bram. Sam przejechał jednak przez złą bramę podczas wyścigu, przez co Rocket Car przykleił się do pułapki.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria