FANDOM

Cudzy1 Rock Throwing Combatant - Picks up rocks and throws them since he has no weapon. Cudzy2
Opis, japońska instrukcja

Rock Throwing Combatants (投石戦闘員 Touseki Sentouin?), znany również jako Stone Combatant – przeciwnik pojawiający się w grze Tails Adventure. Jest to podstawowy żołnierz Battle Kukku Empire, który rzuca kamieniami lub pilotuje różne maszyny.

Opis Edytuj

Rock Throwing Combatant to biały ptak z żółtymi nogami i dziobem. Na głowie nosi niebieski, szpiczasty hełm z czarnym wizjerem. Przeciwnik ten dzieli się na kilka typów.

Zwykły kombatant Edytuj

Stone Combatant

Zwykli kombatanci pojawiają się tylko na poziomie Polly Mountain 1. Są nieruchomi, a ich jedyny atak to rzucanie kamieniami. Zwykle przeciwnik wyrzuca trzy kamienie w kierunku gracza, po czym robi sobie krótką przerwę przed kolejną salwą. Mogą ich pokonać nawet zwykłe bomby.

Maszyna krocząca Edytuj

Combatant Walker

Kombatanci w maszynach kroczących pojawiają się na poziomach Poloy Forest i Caron Forest. Poruszają się powoli po wyznaczonym terenie, a po zobaczeniu gracza wystrzeliwują lecący prosto pomarańczowy pocisk. Mogą ich pokonać nawet zwykłe bomby.

Pojazd latający Edytuj

Combatant Hovercraft

Kombatanci w pojazdach latających unoszą się nad patrolowanym obszarem. Mogą strzelać strugami ognia podczas lotu. Mogą ich pokonać nawet zwykłe bomby.

Łódź podwodna Edytuj

Submarine Combatant

Kombatanci w łodziach podwodnych. Pojawiają się na poziomie Lake Rocky. Mogą atakować w grupach. Podpływają do gracza, po czym oddają pojedynczy strzał w jego kierunku i wycofują się. Są niszczeni przy kontakcie z Sea Fox (ale gracz również otrzymuje obrażenia), lub przez jego broń.

Artyleria przeciwlotnicza Edytuj

Stone Combatant Launcher

Kombatanci obsługujący działka przeciwlotnicze w Battle Fortress 1. Dzięki zasłonom gracz nie może zniszczyć ich zwykłymi pociskami. Kombatantów tych może pokonać tylko Anti-air Missile wystrzelony pod lub nad nimi.