FANDOM

Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
Informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, lecz nazwa oparta jest na domysłach, wyglądzie lub zastosowaniu przedmiotu.

Robot Eggmana – nienazwany robot pojawiający się w grze Sonic the Fighters. Został zbudowany przez Doktora Eggmana i pojawia się krótko w czołówce gry.

Opis Edytuj

Sonic the Fighters intro 03

Roboty wysłane przez Eggmana do inwazji

Robot ten wyglądem odzwierciedla Doktora Eggmana. Posiada prawie taki sam, okrągły kształt ciała. Jego pancerz ma szaro-czerwone kolory. Charakterystyczną cechą tych robotów są czerwone oczy, wysuwana do góry szyja, oraz kremowy nos i szare wąsy. Zamiast dłoni posiadają wiertła. Pojawiają się tylko w czołówce gry. Jeden z tych robotów stoi za Eggmanem na Death Egg II, podczas gdy wiele innych takich samych robotów zostaje wysłanych na Ziemię w celu siania terroru.

Fighters Robo playable

Robot Eggmana podczas rozgrwyki

Robot Eggmana nie pojawia się oficjalnie podczas rozgrywki, ale hackując grę można się w niego wcielić. Posiada te same ataki, co E-Mech z poziomu Death Egg's Hangar, z wyjątkiem potrójnego uderzenia wiertłem. Dodatkowo zamiast białych smug, jego ataki zostawiają fioletowe ślady. Co każde 6 sekund robot obraca swoją głowę dookoła.