Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
Informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, lecz nazwa oparta jest na domysłach, wyglądzie lub zastosowaniu opisywanego pojęcia.

Robot Eggmana – nienazwany robot pojawiający się w grze Sonic the Fighters. Został zbudowany przez Doktora Eggmana i pojawia się krótko w czołówce gry.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Roboty wysłane przez Eggmana do inwazji

Robot ten wyglądem odzwierciedla Doktora Eggmana. Posiada prawie taki sam, okrągły kształt ciała. Jego pancerz ma szaro-czerwone kolory. Charakterystyczną cechą tych robotów są czerwone oczy, wysuwana do góry szyja, oraz kremowy nos i szare wąsy. Zamiast dłoni posiadają wiertła. Pojawiają się tylko w czołówce gry. Jeden z tych robotów stoi za Eggmanem na Death Egg II, podczas gdy wiele innych takich samych robotów zostaje wysłanych na Ziemię w celu siania terroru.

Robot Eggmana podczas rozgrwyki

Robot Eggmana nie pojawia się oficjalnie podczas rozgrywki, ale hackując grę można się w niego wcielić. Posiada te same ataki, co E-Mech z poziomu Death Egg's Hangar, z wyjątkiem potrójnego uderzenia wiertłem. Dodatkowo zamiast białych smug, jego ataki zostawiają fioletowe ślady. Co każde 6 sekund robot obraca swoją głowę dookoła.