FANDOM

Robocom Phone – przedmiot pojawiający się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to telefon stacjonarny wbudowany w niektóre Badniki, pozwalający na komunikację z Doktorem Ivo Robotnikiem.

Opis Edytuj

Robocom Phone pojawiają sie w różnych kolorach, jednak każdy jest słuchawką telefonu stacjonarnego na kręconym kablu, wychodzącym z otwartej klapy na korpusie Badnika. Grounder posiada wbudowany zielony telefon, Breezie różowy, a High Voltage Flimflammer niebieski. Robocom Phone pozwala Badnikom lub innym osobom na komunikowanie się z Doktorem Ivo Robotnikiem.

Historia Edytuj

Super Special Sonic Search Smash Squad Ep 224

Robocom Phone Groundera

W odcinku Super Special Sonic Search & Smash Squad Scratch i Grounder wykorzystali Robocom Phone aby poinformować Doktora Ivo Robotnika o złapaniu Sonica. Później Sonic zabrał telefon Groundera i, udając operatora wieży kontrolnej, przekonał Robotnika do wyłączenia silników Egg-O-Matic, co doprowadziło do rozbicia się pojazdu. W odcinku Lovesick Sonic niedźwiedź polarny z Ice Territory wyciągnął swój Robocom Phone, zanurzony wcześniej w przerębli za pomocą wędki, aby skontaktować się z Robotnikiem i poinformować go o wykryciu Sonica. Grounder i Scratch odebrali jego połączenie swoim telefonem, który przekazali Robotnikowi. Później zaplątali się w kablu telefonicznym, przez co Robocom Phone Groundera przestał potem działać. Po założeniu ostatecznej pułapki na Sonica, Grounder poinformował Breezie o usterce swojego telefonu, przez co Breezie musiała zadzwonić do Robotnika ze swojego Robocom Phone. Breezie pokazała później Sonicowi swój Robocom Phone, aby udowodnić że jest robotem. W odcinku Slowwww Going Scratch i Grounder zadzwonili do Robotnika z Robocom Phone, aby przekazać mu, że złapali Sonica. W odcinku High Stakes Sonic Smiley wykorzystał Robocom Phone zniszczonego High Voltage Flimflammera aby skontaktować się z Robotnikiem. Grounder przekazał następnie słuchawkę Robotnikowi, przy czym doktor wyrwał środkową część jego pancerza, razem z telefonem.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria