FANDOM

Road Dragon – pojazd pojawiający się w grze Team Sonic Racing. Jest to smoczy samochód wyścigowy z którego korzysta Zavok.

Opis Edytuj

Road Dragon to czarno-czerwony samochód wyścigowy z cyjanowymi akcentami. Kształtem przypomina głowę smoka, którego Zavok wykorzystywał w grze Sonic Lost World w Sky Road. Z tyłu wystają mu kolce, a maska stanowi otwartą paszczę smoka. W środku znajduje się zderzak, za którym kłębi się ogień. Dodatkowo kierownica pojazdu ma kształt rogów Zavoka.

Historia Edytuj

Team Sonic Racing Edytuj

TSR Zavok Stats

Bazowe statystyki Road Dragona w Team Sonic Racing

W grze Team Sonic Racing Road Dragon pojawia się jako samochód Zavoka. Jego bazowe statystyki świadczą o wysokim pędzie, obronie i szybkości, ale niskiemu kierowaniu i przyspieszeniu. Statystyki mogą być modyfikowane przez zamienianie części, podobnie jak kolorystyka auta. W trakcie wydarzeń z gry Road Dragon stworzona przez Doktora Eggmana jako pojazd dla Zavoka, którego doktor przyłączył do swojej drużyny w trakcie trwania wyścigów. Prawdopodobnie Road Dragon został zniszczony razem z innymi samochodami na pokładzie Final Fortress.

Ciekawostki Edytuj