FANDOM

Riverside – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to miasteczko w świecie Sonica.

Opis Edytuj

Riverside to dość współczesne miasteczko, położone nad brzegiem rzeki, z licznymi, ceglanymi budynkami i przynajmniej jedną wieżą zegarową.

Historia Edytuj

Fallout Edytuj

W Sonic the Hedgehog #2 Amy przybyła do Riverside aby wraz z siłami Resistance wspomóc obronę. Pomogła wtedy Sonicowi zniszczyć Death Craba, który zbliżał się do miasta. Później oboje pokonali armię Badników, niszcząc dostarczający je Transporter. W tym samym czasie Big szukał Żabka w Riverside.

Big's Big Adventure Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 Big szukał Żabka w pobliżu Riverside. Był także świadkiem walki Sonica z Death Crabem.

All or Nothing Edytuj

IDW 25 Zazz

Zazz wyburzający Riverside

W Sonic the Hedgehog #25 Zazz przybył do Riverside, gdzie przejął kontrolę nad armią Zombotów, którym kazał zburzyć miejskie budowle i szukać ocalałych do zainfekowania. W Sonic the Hedgehog #26 Zazz leciał nad miastem w swoim Moon Mechu, narzekając na to że Zomboty, które ze sobą zderzał, nie zadawały sobie obrażeń i zbyt szybko infekowały ocalałych. Espio teleportował się wtedy do Riverside i, niewidzialny, próbował ukraść Zazzowi Szmaragd Chaosu, lecz został wykryty i rzucony w tłum Zombotów. W Sonic the Hedgehog #28 Espio stoczył walkę z Zazzem i Zombotami w Riverside, w trakcie której Zazz zbombardował jeden z budynków na którym próbował się ukryć kameleon. Espio jednak uniknął ostrzału i znienacka zaatakował Zazza, odbierając mu Szmaragd Chaosu i uciekając z powrotem do portalu na Angel Island.