FANDOM

Ricky (リッキー Rikkī?) – wiewiórka, jedno ze zwierzątek pojawiające się w serialu anime Sonic X.

Opis Edytuj

Ricky to mała wiewiórka o brązowym futrze i kremowej skórze. Z tyłu posiada długi ogon. Ricky są istotami inteligentnymi i społecznymi. Są w stanie zrozumieć normalną mowę, a większość z nich mieszka w cywilizowanych domach.

Historia Edytuj

Saga półksiężyca Edytuj

W odcinku Agencja detektywistyczna Chaotix Ricky znalazły się na Ziemi w wyniku trzeciej Kontroli Chaosu. Ricky, podobnie jak inne zwierzęta, zostały przetransportowane przez GUN do Mistycznych Ruin, aby nie siały paniki wśród mieszkańców. Z czasem jednak Ricky zasymilowały się z mieszkańcami.

Saga Emerla Edytuj

Z czasem Ricky zasymilowały się z ludźmi. W odcinku Elektroniczna panika Ricky przebywał w parku, spędzając tam czas z innymi zwierzątkami i ludźmi.

Saga powrotu do domu Edytuj

W odcinku Poranek pożegnań z powodu zagrożenia, jakie stanowiło zamrożenie się czasu, Ricky i inni mieszkańcy świata Sonica musieli opuścić Ziemię. Ricky i inne zwierzątka byli pierwszymi, którzy zostali zabrani przez portal do świata Sonica. Po powrocie w odcinku Nowy początek Ricky uciekały przestraszone przed Grand Egg Imperialem - latającą fortecą Eggmana.

Galeria Edytuj