FANDOM

Ricky – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Są to nieantropomorficzne wiewiórki.

Opis Edytuj

Ricky to mała wiewiórka o brązowym futrze i kremowej skórze.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Ricky często padały ofiarą Doktora Eggmana, który porywał je do zasilania swoich robotów.

The Fate of Dr. Eggman Edytuj

W Sonic the Hedgehog #5 Sonic i Chaotix uratowali grupę Ricky, podczas obrony górskiej wioski przed Antonami i Hoverby.

Infection Edytuj

IDW 13 Ricky Virus

Ricky zarażony Metal Virusem

W Sonic the Hedgehog #13 Ricky został porwany przez Doktora Eggmana i wykorzystany w eksperymencie nad Metal Virusem. Doktor rozkazał mu wziąć zakażony wirusem kwiatek i dotknąć nim części zniszczonego Motobuga, kanapki, oraz skały. Wirus nie przeniósł się na żaden z tych przedmiotów, ale sam Ricky został zarażony i jego ciało zaczął stopniowo pokrywać metal. W Sonic the Hedgehog #14 Doktor Eggman doglądał Ricky'ego, u którego wirus rozprzestrzeniał się wolniej. Doktor postanowił intensywnie stykać Ricky'ego z w pełni zarażonym Pockym. Eksperyment wykazał, że im bardziej intensywne jest wystawienie ofiary na działanie wirusa, tym szybciej postępuje infekcja. W konsekwencji Ricky stał się całkowicie metalicznym sługą.