FANDOM

RhinoBot (リノボット Rinobotto?), w Japonii znany jako Cyclone (サイクロン Saikuron?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog. Jest robotem przypominającym nosorożca.

Opis Edytuj

Rhinobot to badnik podobny do nosorożca. Jego ciało jest koloru srebrnego, a gdzieniegdzie pojawiają się pomarańczowe pasy. Rhinobot ma jedno kółko usytuowane w dolnej części ciała. Rhinobot porusza się po dostępnym obszarze. Gdy Sonic, Tails lub Knuckles znajdą się w pobliżu, Rhinobot zacznie szarżować w ich kierunku.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog 3 Edytuj

Rhinobot

Rhinobot pojawia się na poziomie Angel Island Zone.

Sonic Mania Adventures Edytuj

W odcinku & Knuckles trzy Rhinoboty zaatakowały Knucklesa na Anielskiej Wyspie. Knuckles pokonał wszystkie roboty, ale w rzeczywistości miały one odwrócić jego uwagę od Doktora Eggmana, który ukradł w tym czasie Główny Szmaragd.

Sonic Mania Plus Edytuj

RhinoBotManiaPlus

Rhinobot pojawia się w Sonic Mania Plus na poziomie Angel Island Zone.

W innych mediach Edytuj

Sonic the Comic Edytuj

Rhinobot pojawia się na krótko w 45. numerze komiksu Sonic the Comic. Tam, razem z innymi badnikami, atakuje Sonica i zaczyna go gonić. Sonic jednak zmylił badnika, który wpadł do dziury pełnej kolców.

Sonic Adventures Edytuj

Rhinobot pojawia się we francuskim komiksie Sonic Adventures. Tam, zostały zrzucone przez Doktora Robotnika na brzegi rzeki, do której wpadli Sonic i Tails podczas ucieczki przed innymi badnikami. Rhinoboty biegły za nimi wzdłuż brzegu aż do wodospadu.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj