FANDOM

Restoration HQ – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to siedziba organizacji o nazwie Restoration.

Opis Edytuj

Restoration HQ przypomina Resistance HQ. Jest położona niedaleko Central City, w dzielnicy pełnej miejskich ruin. Jest to czerwony budynek z cegły, liczący dwa dodatkowe piętra i parter, który jest szary i chroniony przez metalową bramę. Wewnątrz znajduje się duża hala, a także kilka korytarzy i mniejszych pomieszczeń. Amy posiada tutaj swoje biuro, w którym znajduje się wielki komputer pozwalający monitorować wydarzenia na świecie i aktualne operacje przeprowadzane przez Restoration. W korytarzach mieszczą się także różne skrzynki. Oprócz tego Restoration HQ posiada także kilka innych pomieszczeń z komputerami. Dodatkowo mieszczą się tu też łóżka dla chorych lub rannych.

Historia Edytuj

Infection Edytuj

IDW 14 Restoration HQ

Silver odpoczywający w Restoration HQ

W Sonic the Hedgehog #14 Sonic przyprowadził rannego Silvera do Restoration HQ, gdzie jeż miał odpoczywać. Wykorzystując sprzęt komputerowy w bazie, Amy namierzyła niestrzeżoną bazę Eggmana i zaproponowała Sonicowi włamanie się do niej, aby poznać położenie Doktora Eggmana. Amy postanowiła ruszyć na misję razem z niebieskim jeżem, obawiając się że nowy plan Eggmana może zagrozić odbudowie świata, który ledwo podniósł się po wojnie.

Crisis City Edytuj

IDW 20 Restoration HQ Amy

Amy pracująca w Restoration HQ

W Sonic the Hedgehog #17 Amy pracowała w Restoration HQ, kiedy przyszedł do niej telefon od Vectora z Seaside City. Okazało się, że Zomboty zaatakowały miasto i Chaotix potrzebowali wsparcia. Amy wysłała statek ratunkowy dla ocalałych, a także powiadomiła wszystkich w okolicy, licząc na to że Sonic zjawi się aby pomóc. W Sonic the Hedgehog #20 Sonic przybył do Restoration HQ, gdzie wpuściła go Cream, która od jakiegoś czasu zajmowała się ocalałymi mieszkańcami miast, które padły ofiarą Zombotów. Miejsce dla kolejnych cywili zaczęło się jednak kończyć. Sonic został potem wpuszczony przez Gemerla do biura Amy, w którym spotkał Rouge i poinformował ją, że nie udało się uratować Shadowa. Sonic próbował później porozmawiać z Amy, ale ta szybko musiała wracać do swoich obowiązków i sytuacji kryzysowych. Na korytarzu Sonic spotkał Espio i Vectora, którzy mieli zamiar znaleźć i sprowadzić Charmy'ego. Później jeż udał się do pokoju Tailsa, gdzie przebywał także Silver i oczekujący na naprawę Omega. Sonic, Tails i Silver ustalili plan działania i znalezienia lekarstwa na Metal Virus, ale potrzebowali do tego komputerów silniejszych niż w HQ, a takie najbliżej mogli znaleźć w Central City.

The Last Minute Edytuj

IDW 22 Amy saves Cream

Amy ratująca Cream przed Zombotami w Restoration HQ

W Sonic the Hedgehog #21 Tails zadzwonił do Restoration HQ aby poprosić Amy o wysłanie wsparcia. W Sonic the Hedgehog #22 Amy pracowała w swoim biurze w Restoration HQ, monitorując działania sprzymierzeńców Restoration. Cream przyniosła jej potem poczęstunek i podniosła na duchu. Później Cream udała się aby doglądać ocalałych, którzy byli ściśnięci ze sobą na małej powierzchni. Vector i Espio przyprowadzili do HQ Charmy'ego-Zombota zamkniętego w słoju, co wywołało kłótnię z Gemerlem który domagał się usunięcia go z budynku, dostrzegając potencjalne zagrożenie. Cream jednak uspokoiła sytuację, a Espio dodał że umieszczą Charmy'ego w laboratorium Tailsa obok Omegi, aby nie stwarzać zagrożenia. Jednakże jeden z ocalałych ukrywał swoje oznaki infekcji i wkrótce zmienił się w Zombota, wywołując panikę. Uciekający tłum doprowadził również do rozbicia słoja, w którym Vector trzymał Charmy'ego. W trakcie zamieszania w HQ, Amy wysłała Gemerla aby zabrał Omegę na prom ratunkowy i skanował każdego, kto będzie wchodził na pokład. W trackie ataku Zombotów Amy zdołała uratować Cream, ale Vanilla została już pokryta Metal Virusem. Tuż przed ucieczką z HQ Vector złapał Charmy'ego i razem z nim udał się w tłum Zombotów, ponieważ został już zainfekowany. Garstka ocalałych opuściła więc HQ, które upadło. Co więcej Tails stracił tym samym dostęp do swojego komputera, na którym posiadał dane potrzebne do opracowania lekarstwa na wirus.

Big's Big Adventure Edytuj

IDW Big HQ

Big w Restoration HQ

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 Big odwiedził Restoration HQ podczas poszukiwań Żabka, gdyż myślał że Amy zaprosiła tu wszystkich na wielkie nocowanie. Przed wejściem Gemerl musiał przeskanować Biga, który był nieświadomy sytuacji z Metal Virusem. Wewnątrz Big szukał Żabka, ale miejsce było zbyt zatłoczone, dlatego kot odszedł, tuż przed tym jak wewnątrz wylała się fala Zombotów.

Out of the Blue Edytuj

IDW 31 Amy Jewel

Jewel i Amy w Restoration HQ

W Sonic the Hedgehog #31 Amy powróciła do zrujnowanego Restoration HQ, gdzie musiała zająć się porządkowaniem dokumentów. Jewel zjawiła się jednak i zaoferowała, że przejmie od Amy obowiązki organizatorki. Amy zgodziła się z ochotą i postanowiła przeszkolić Jewel.