FANDOM

Resistance HQ – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to tajna kwatera Resistance.

Opis Edytuj

Nieznany jest wygląd zewnętrzny, ani droga do tego miejsca. Znane jest tylko jedno pomieszczenie, do którego prowadzą pojedyncze, pancerne drzwi. Pomieszczenie posiada ceglane, dość zaniedbane ściany. Rozmieszczone są tu różne drewniane skrzynie, a także ciągnące się po pomieszczeniu kable. Kable łączą ze sobą liczne komputery, postawione na biurkach, skrzyniach, lub na podłodze. Najważniejszym komputer posiada największy ekran, przymocowany do ściany. Oprócz tego pojawiają się tu krzesła na kółkach, oraz różne dokumenty, książki, oraz akta.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W czasie wojny z Imperium Eggmana, Resistance HQ było główną siedzibą Resistance. Po wojnie miejsce to nadal funkcjonowało dla tych członków Resistance, którzy jeszcze w nim pozostali.

The Fate of Dr. Eggman Edytuj

W Sonic the Hedgehog #7 Sonic i Tails spotkali się w Resistance HQ z Knucklesem i Amy, aby opowiedzieć im o ich spotkaniu z Neo Metal Soniciem. Omówili tutaj również możliwe sposoby na powstrzymania złego robota, oraz odkrycia jego planu. W Sonic the Hedgehog #8 Knuckles odczuł w Resistance HQ wołanie Głównego Szmaragdu. Po chwili Resistance HQ otrzymało pilne połączenie od Sonica i Silvera, którzy odkryli plan Neo Metal Sonica.

The Battle for Angel Island Edytuj

W Sonic the Hedgehog #9 Sonic i jego przyjaciele zebrali się w Resistance HQ, aby omówić plan odbicia Anielskiej Wyspy z rąk Neo Metal Sonica. Po ustaleniu planu bohaterowie polecieli powietrznym statkiem na wyspę.