FANDOM

Resistance HQ – główna siedziba Resistance, która pojawia się w grze Sonic Forces. Jest ukryta w City.

Opis Edytuj

Nieznany jest wygląd zewnętrzny, ani droga do tego miejsca. Znane jest tylko jedno pomieszczenie, do którego prowadzą pojedyncze, pancerne drzwi. Pomieszczenie posiada ceglane, dość zaniedbane ściany. Rozrzuconych jest tu kilka drewnianych skrzyń, gruzów, oraz belek. Pomieszczenie oświetla kilka lamp. Pojawia się tu także kilka rur i szybów wentylacyjnych. Centralnym punktem pomieszczenia jest duży ekran z komputerem na ścianie, gdzie członkowie Resistance mogą oglądać wydarzenia z różnych części świata.

Historia Edytuj

Sonic Forces cutscene 399

Całe Resistance w HQ

W trakcie wydarzeń z Sonic Forces Resistance HQ służyło za główną siedzibę Resistance w czasie wojny z Imperium Eggmana. Sześć miesięcy po tym jak Sonic został pokonany i zaginął, członkowie Resistance spotkali się tu, aby podsumować ostatnie wydarzenia. Powitali także nowego rekruta, któremu wręczyli jego pierwszy, nowy Wispon. Resistance spotykało się tu potem wiele razy, głównie po tym jak Tails wrócił z Klasycznym Soniciem, a także aby oglądać zniszczenie Death Egg. Po wojnie członkowie Resistance po raz ostatni spotkali się w kwaterze, aby zakończyć swoją działalność. Organizacja została rozwiązana i nie potrzebowała już tajnej siedziby.

W innych mediach Edytuj

IDW Publishing Edytuj

Osobny artykuł: Resistance HQ (IDW)

W komiksach IDW Publishing Resistance HQ posiada taką samą przeszłość jak w grach, do momentu zakończenia wydarzeń z Sonic Forces. Po wojnie baza wciąż funkcjonowała, gdyż Resistance nie mogło zakończyć jeszcze swojej aktywności.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj