FANDOM

Rejon 99 – miejsce pojawiające się w serialu anime Sonic X. Jest to ściśle tajna wojskowa baza, w której organizacja GUN przechowuje swoją broń i technologię.

Opis Edytuj

Area 99

Rejon 99

Rejon 99 to wojskowa baza, położona na pustyni niedaleko klifu. Rejon 99 otacza wiele ogrodzeń. Na zewnątrz bazy znajdują się hangary i pas startowy, a także lądowiska dla helikopterów. Najważniejszym punktem bazy jest budynek z dachem w kształcie kopuły. Biegnące w dół schody prowadzą do sieci korytarzy bazy. Poszczególne pomieszczenia posiadają czytniki oczu, które zabezpieczają dostęp do danych pokojów przed osobami nieupoważnionymi, lub intruzami.

Rejon 99 posiada nowoczesny system monitoringu. Kamery obserwują dany obszar zarówno na zewnątrz bazy, jak i wewnątrz. Jeśli wykryją intruza wysuną działka laserowe, z których będą strzelać do wrogów. Zabezpieczone są również szyby wentylacyjne bazy, które chronią czerwone czujniki laserowe. Oprócz tego Rejon 99 posiada główne pomieszczenie kontrolne, z którego personel może obserwować wydarzenia na całym świecie. Baza posiada także dostęp do satelitów bojowych, krążących w przestrzeni kosmicznej dookoła planety.

Historia Edytuj

Saga nowego świata Edytuj

Area 99 Cream ep 2

Cream i Cheese w Rejonie 99

W odcinku Infiltracja Rejonu 99 wojsko zabrało Cream i Cheese'a do Rejonu 99, gdzie byli poddawani badaniom. Z pomocą Chucka i Chrisa Sonic dostał się do Rejonu 99 i przekradł między zabezpieczeniami bazy. Udało mu się uwolnić Cream i Cheese'a. W trakcie misji ratunkowej ktoś odciął źródło zasilania zmechanizowanymi, papierowymi samolocikami. Kiedy źródło zasilania zostało przywrócone, Sonic i Cream zostali nakryci przez kamery strzelające laserami. Większość z nich uległa jednak uszkodzeniu lub zniszczeniu przez papierowe samolociki, a innych pozbył się Sonic. Ostatecznie z pomocą bohaterom przyleciał Tails, pilotujący Tornado 2. Jak się później okazało to lis odpowiadał za papierowe samolociki i odcięcie źródła zasilania. W odcinku Awaryjne odpalenie Tornada X pracownicy Rejonu 99 wykryli robota E-90 Super Sweeper, którego Doktor Eggman wysłał w kosmos. Próbowali go później zniszczyć zmasowanym ostrzałem kosmicznych satelitów, ale robot wytworzył wokół siebie osłonę i zablokował strzały. Następnie zassał wszystkie satelity. W odcinku Latający szpieg, Rouge do Rejonu 99 trafiły szczątki robota E-23 Missile Wrist, którego wojsko poddało wstępnym badaniom. Ustalono dzięki nim poziom zaawansowania technologi Eggmana i zaczęto wstępne prace nad jej odtworzeniem.

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

Beetle ep 23

Prace nad robotem Beetle w Rejonie 99

W odcinku Szósty Szmaragd Chaosu jeden z asystentów Prezydenta przybył do Rejonu 99, gdzie pokazano mu prace nad nowym robotem wojskowym - Beetle. Wzorowany był ona na technologi Doktora Eggmana.

Saga Shadowa Edytuj

Rhino Cannon ep 33

Prace nad nowymi robotami GUN w Rejonie 99

W odcinku Tajemnica "Projektu Shadow" w Rejonie 99 powstały pierwsze modele nowych, masowo produkowanych robotów GUN. Doktor Eggman wysłał jednak swojego robota, który szpiegował dla niego poczynania wojskowych. Później doktor ukradł pliki z danymi robotów, oraz jeden zawierający informacje o Projekcie Shadow.

Saga powrotu do domu Edytuj

Flying Dog 1 ep 50

Flying Dog opuszczający Rejon 99

W odcinku Poranek pożegnań Card Passer wysłał z Rejonu 99 liczne roboty Flying Dog i Gun Beetle, aby przypuściły atak na ukrywającego się w Mistycznych Ruinach Doktora Eggmana.

Ciekawostki Edytuj