FANDOM

Cudzy1 These ancient Egyptian remains are an archaeologist's dream (or a nightmare, depending on if you like mazes or not). The main path is pretty easy to follow, but there are many little roads and nooks which could be hiding treasure, so search well! Springs might help you out of tight spots in this course. Cudzy2
Opis w grze

Regal Ruin – trzecia trasa w grze Sonic R. Po zebraniu tu 5 Sonic Tokenów można odblokować Eggrobo. Ukryte są tutaj dwa Szmaragdy Chaosu.

Opis Edytuj

Regal Ruin to trasa położona pośród staroegipskich ruin. Na ścianach pojawiają się liczne hieroglify i malowidła, a po całej trasie rozmieszczone są pozostałości dawnej cywilizacji i małe pomniki sfinksów z głowami kolczatek. Całe ruiny położone są pośrodku wielkiego jeziora, przez co znajduje się tu dużo wody. Trasa ta nie jest łatwa, jeśli nie korzysta się ze skrótów. Zawiera bowiem bardzo dużo zakrętów, a niekiedy przeradza się w labirynt. Znajdują się tutaj springi, które mogą odbijać gracza do góry. Oba Szmaragdy Chaosu ukryte są we wnętrzu małych piramid, które otwierają się gdy gracz do nich podejdzie. Aby zdobyć pierwszy szmaragd należy na początku trasy trzymać się lewej strony i przejść przez bramę, która otworzy się jeśli gracz ma 50 pierścieni. Należy następnie zebrać szmaragd ukryty w piramidzie i przebiec po wystających z wody platformach. Drugi Szmaragd Chaosu ukryty jest w piramidzie, za bramą którą można otworzyć mając 20 pierścieni.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Back in Time

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria