Red Volcano Zone – trzeci poziom w grze Sonic Blast. Tak jak inne poziomy w grze składa się z dwóch normalnych aktów oraz krótszego z bossem.

Opis Edytuj

Red Volcano Zone położone jest wewnątrz aktywnego wulkanu. Górne sekcje stanowią półki skalne. Dolne natomiast w dużym stopniu pokrywają jeziora lawy, z których niekiedy wyłaniają się Rexony. Czasami nad lawą można przepłynąć wykorzystując żółtą platformę. Skacząc na taką platformę, uwalnia się powietrze które pobudza ją do ruchu. Na poziomie występuje także czerwona platforma, która unosi się nad niebieską podstawką. Po ustawieniu się na czerwonej platformie postać zostaje wybita w górę. Pod koniec pierwszego akt pojawia się wielki wodospad lawy, a pod nim równie szerokie jezioro. Gracz musi tutaj wykorzystać wynurzające się z wodospadu platformy, aby przedostać się na drugi brzeg. W drugim akcie pojawiają się dodatkowo gejzery buchające dymem, a także transporty. Te ostatnie służą jako windy. Napędzane są Spin Dashem. W trzecim akcie pojawia się nowy element rozgrywki, którym jest latająca platforma. Zanosi ona gracza do walki z bossem.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Red Volcano Zone

Bossem poziomu jest Eggmobile na sprężynie, sterowany przez Eggmana. Pojazd wyposażony jest w kamień na linie, który jest jego bronią. Walka toczy się w powietrzu. Gracz ma do dyspozycji jedynie latającą platformę, która uniemożliwia mu spadnięcie. Podczas walki boss naprzemiennie wyskakuje z prawej i lewej krawędzi ekranu. Po znalezieniu się na odpowiedniej wysokości opuszcza kamień na linie aby uderzyć gracza. Aby zadać bossowi obrażenia, należy wskoczyć w szybę kokpitu. Pozostałe elementy są niewrażliwe na ataki.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Sol
Gola sonic blast
Rexon
Rexon-Blast

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Red Volcano Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

[?
]