FANDOM

Red Gate Ruins – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w City. Odblokowywana jest w siódmym tierze, lub po zdobyciu 3000 osiągnięć.

Opis Edytuj

Red Gate Ruins to trasa położona w City. Należy do grupy tras o ekstremalnym poziomie trudności. Wyścig rozpoczyna się na moście, którego dwa prawe pasy po prawej zostają wyrwane. Gracze biegną pod górę i wkraczają na kolejny most. Po lewej stronie zamiast dwóch pasów znajdują się szyny. Później to samo dzieje się po prawej stronie. Most zbiega nieco w dół i prowadzi na cztery szyny, z czego dwie po prawej biegną w górę, a potem opadają w dół. Po lewej stronie szyny biegną prosto i w końcu prowadzą przez most, na którym zostały tylko dwa pasy. Po przeskoczeniu nad wyrwą w jezdni, most zakręca w prawo. Następnie zbiega w dół i prowadzi po szynach. Gracz będzie naprzemiennie zjeżdżał po szynach i biegł przez wyrwane fragmenty mostu, wystające z wody. Po wjechaniu na szynach w górę, gracz wkracza na most, którego pasy zapełniają taśmy produkcyjne. Dwie po prawej popychają gracza do przodu, natomiast dwie po lewej cofają. Następna sekcja składa się z mostu z wyrwanymi dwoma pasami obok. Gracz może przeskoczyć na dwie szyny obok, aby przejechać przez stanowioną przez nie pętle. Biegnąc dalej przez środek mostu przebiega szczelina i gracz musi wybrać jedno z dwóch rozwidleń. Po przekroczeniu następnego mostu pozostają już tylko dwa pasy, po których można biec. Dalej most zjeżdża w dół i zakręca nieco w lewo. W tej sekcji pojawiają się naprzemiennie wyrwane fragmenty jezdni połączone szynami. W pewnym momencie pojawiają się biegnące bardzo wysoko do góry szyny. Zjeżdżają one następnie w dół i prowadzą przez zatopione fragmenty jezdni. Stąd gracz ponownie przemierza przecinające się szyny i odłamki trasy, aż wreszcie dociera do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Valley

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria