FANDOM

Red Gate Bridge – dziewiętnasty poziom w grze Sonic Forces oraz drugi trybu Tag Team. Poziom ten dzieli się tematyką z Ghost Town, Park Avenue, Sunset Heights, oraz Enemy Territory z DLC Episode Shadow.

Opis Edytuj

Sonic i Avatar udają się na obrzeża miasta, aby odnaleźć Metal Sonica. Kiedy biegną przez most, nagle atakuje ich Death Egg Robot Sentinel, który burzy konstrukcję od dołu. Sonic i Avatar bezpiecznie lądują na pobliskiej skalnej półce. Rozpoczyna się zaprogramowana sekwencja. Gracz musi podskoczyć i złapać się pancerza robota, aby uniknąć ataku jego pięści. Sonic i Avatar zaczną skakać dookoła Death Egg Robota, który ze swojego oka będzie wystrzeliwał lasery. Kiedy bohaterowie znajdą się tuż przed jego okiem, gracz będzie musiał wcisnąć odpowiedni przycisk. Sonic i Avatar wykonają wtedy szarżę i przebiją oko robota na wylot. Im bliżej zielonej obręczy będzie celownik gracza w tej sekwencji, tym więcej punktów otrzyma. Po zniszczeniu Death Egg Robot Sentinela, Sonic i Avatar wylądują w podziemnym przejściu, prowadzącym na długi, zrujnowany most. Rozpoczyna się wtedy walka z Metal Soniciem. Trwa przez praktycznie cały most. Poziom kończy się po pokonaniu robota.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Red Gate Bridge
Mark II Locks On

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny normalny poziom w Sonic Forces, na którym odbywa się walka z bossem i nie pojawia się meta.