Red Gate Bay – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w City. Odblokowywana jest w szóstym tierze, lub po zdobyciu 2250 osiągnięć.

Opis Edytuj

Red Gate Bay to trasa położona w City. Należy do grupy tras o wysokim poziomie trudności. Na początku wyścigu gracze zjeżdżają po szynach i biegną po zakręcającej trasie. Następnie wbiegają po górę i w pewnym momencie na trasie zostają tylko dwa pasy po lewej. Po prawej wypełnia je przepaść. Pojawia się tu pętla, prowadząca na skręcający most. Stąd gracze jadą po szynach na kolejną wypełnioną przeszkodami drogę. Po przeskoczeniu nad wyrwą w trasie, pojawi się zakręt w lewo i rozwidlenie. Drogi jednak szybko zbiegają się między sobą i prowadzą na podjeżdżające do góry szyny. Tutaj gracze biegną długim mostem. Tym razem po lewej stronie znikają dwa pasy. Później to samo dzieje się po prawej stronie. Trasa zbiega nieco w dół i prowadzi po szynach na przechyloną w prawo drogę w powietrzu. Zawodnicy po pokonaniu tego odcinka ponownie przez długi czas jadą na szynach, które kończy pętla. Następnie biegną po przechylonych mostach w powietrzu, które łączą szyny. Na końcu gracze zbiegają w dół i kierują się do mety, umieszczonej na zniszczonym moście.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Valley

Galeria Edytuj

[?
]